jerixon
Medlem
Andreas,
Nu vet jag inte vart i hyresavtalet eller reglerna det står att du inte behöver hämta ut bilen från Avis eller signera kontraktet?
Jag vet inte heller vart det står att Avis ska ansvara för din parkering om du inte vill köra bilen?
Tänker inte lusläsa eller sätta mig in i saken mer, men hyr man en bil och förväntar sig att inte komma ner och hämta ut den eller signera för att hämta ut den, då tror jag att man är rätt fel ute =)
Nu håller vi oss till topic, och jag har endast meddelat informationen som jag har tagit del av.
Nu vet jag inte vart i hyresavtalet eller reglerna det står att du inte behöver hämta ut bilen från Avis eller signera kontraktet?
Jag vet inte heller vart det står att Avis ska ansvara för din parkering om du inte vill köra bilen?
Tänker inte lusläsa eller sätta mig in i saken mer, men hyr man en bil och förväntar sig att inte komma ner och hämta ut den eller signera för att hämta ut den, då tror jag att man är rätt fel ute =)
Nu håller vi oss till topic, och jag har endast meddelat informationen som jag har tagit del av.
Nu blir det kanske lite OT.
Men vist är det så att det kan bli försämring om det utnyttjas.
Men är det inte okej så får dom skriva det i reglerna.
Får jag poäng fast jag köper jäst och det är okej, så är det ju inte fel.
Kan jag flyga jorden runt med poäng och 2-4-1 Och det inte bryter några regler är det inte fel.
Kan jag hyra bil och betala för det men inte röra den och det inte bryter mot några regler så är det okej.
Vill jag köpa 50×1 reflexvästar och Får poäng per köp, och det är tillåtet så får jag göra vad jag vill med västarna.
Jag får ju gå in på donken, beställa och betala maten. Men sen bara låta den stå och inte röra den.
Får jag inte göra vissa saker så får dom säga det.
Jag tycker inte vi gör något fel här. Avis har inte sagt när vi ingick avtal att det inte är okej att göra så som några av oss gör.
Det är snarare företagen som inte tänk på ev saker som kan uppstå med dessa kampanjer.
Får vi inte göra något, skriv det tydligt så vet vi och rättar oss efter det.