Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Nej det känns fel
Boka fram till 15 April 2018
Hyr 15 Maj 2018 - 30 Mars 2019

Texten under bilden för 10k-kampanjen på bokningssidan kan väl inte misstolkas?

Great Avis deals for EuroBonus members
Jag tolkade det som att han menade det felet dom gjorde i början där det stod att man kunder boka 9-15/4 och hämta 14/4-30/3-2019
Dom fixade felen den 11/4 så att det stod rätt som det gör nu, hämta hyran från 15/5.

Avis bekräftade till en medlem här att dom är medvetna om felet och dom som har bokat när felet var, 9/4-10/4 kommer få poäng om hyrtid bokades 14/4-14/5 som igentligen inte var tanken det skulle gälla men man gjorde fel från Avis/sas sida

Det är ju intressant vad lättpåverkad man är. I början av januarikampanjen höll jag mig ganska lugn men mot slutet blev det ändå ett par bokningar enbart för poängen. Nu när denna kampanj kom igång har min dator gått varm och jag har ca 30 bokningar genomförda. Igår hämtade jag ut helgens bil som blev uppgraderad två klasser, och genast kände jag att allt var jättetrevligt! Och mina tvivel om att 10 000 poäng verkligen är värda 932 kr (som mina helghyror kostar) var som bortblåsta :)

Hhmm ser att det diskuteras gällande vilka hyror Som ingår i senaste kampanjen, gällande 10k poäng.

Bilden under kampanjen är väldigt tydlig och man kan boka fram till imorgon och få poängen eller gäller annat?

Vill veta om jag ska boka fler bilar eller inte

Last edited:
Som det står i nuläget så kan du boka till den 15/4 för att hämta ut från 14/5 och få poängen.
Funkar det inte och du tycker det blir strul så kan du ju bara avboka alla bokningar.

Precis och jag har bokat ett gäng bilar Men när,jag läste lite i tråden lät det som att folk fått andra besked vid kontakt med avis.

Precis och jag har bokat ett gäng bilar Men när,jag läste lite i tråden lät det som att folk fått andra besked vid kontakt med avis.
Det som diskuterats nyligen som jag tror du syftar på är att man gjort en miss i början av kampanjen och haft fel datum när några av oss boka i början.
Håller du dig inom tidsramen som står nu på sidorna så är det inga konstigheter

Toppen