Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Då är vi där igen. Det är alltid lite gambling att jaga poäng med det här samarbetet mellan AVIS och SAS. Positivt är att det ofta löser sig efter lite bevisföring och ett antal påstötningar via telefon. Men den här datum-ändringen från igår till idag tar väl priset. På två ställen av tre har man ändrat från 14 april 2018 till 14 maj 2018. På den tredje länken är det fortfarande 14 april, men där har årtalet utelämnats. Är det inte väl magstarkt att gå in och justera Terms & Conditions?

Så här såg det ut igår:

Det är 9-15 April man måste boka. Inte Maj!

10,000 Extra Points

Terms & Conditions:

1. Promotion is strictly only valid for reservations created via www.avisworld.com/EuroBonus
2. Only valid for reservations taking place between 9th April - 15th April 2018 and rentals taking place between 14th April 2018 – 30th March 2019
3. SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada.
4. 10,000 Extra points awarded for any rentals of 3 days or longer and minimum of Car Group C
5. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days
6. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions
7. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply
8. See www.avisworld.com/EuroBonus for full terms and conditions

Så här ser det ut idag:

10,000 Extra Points
Terms & Conditions:

1. Promotion is strictly only valid for reservations created via www.avisworld.com/EuroBonus
2. Only valid for reservations taking place between 9th April - 15th April 2018 and rentals taking place between 14th May 2018 – 30th March 2019
3. SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada.
4. 10,000 Extra points awarded for any rentals of 3 days or longer and minimum of Car Group C
5. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days

2018-04-09.JPG 2018-04-10.JPG

SAS EuroBonus - Avis

Last edited:
Då är vi där igen. Det är alltid lite gambling att jaga poäng med det här samarbetet mellan AVIS och SAS. Positivt är att det ofta löser sig efter lite bevisföring och ett antal påstötningar via telefon. Men den här datum-ändringen från igår till idag tar väl priset. På två ställen av tre har man ändrat från 14 april 2018 till 14 maj 2018. På den tredje länken är det fortfarande 14 april, men där har årtalet utelämnats. Är det inte väl magstarkt att gå in och justera Terms & Conditions?

Så här såg det ut igår:

Så här ser det ut idag:

10,000 Extra Points
Terms & Conditions:

2. Only valid for reservations taking place between 9th April - 15th April 2018 and rentals taking place between 14th May 2018 – 30th March 2019

Visa bifogad bild 74883 Visa bifogad bild 74884

SAS EuroBonus - Avis
Spännande, jag har tagit en del skärmdumpar för just hämtning 14/4-30/3-2019
Har bokat om lite i just maj från förra kampanjen till nya. Så får se om jag behöver bråka.

Alla nya bokningar är efter 14/5 så de e inga problem

Det går alldeles utmärkt!
Jag har bokat många bilar och såväl en familjemedlem som en bekant har kunnat hämta ut bilen på avtalad tid. Dessa har då varit inlagda sedan tidigare som min ”additional driver” och det har aldrig ställts vare sig frågor eller protesterats på något sätt.

Jag är Avis medlem (mellanstatusen), med ett ifyllt MRA (Master Rental Agreement) så min signatur och körkort finns redan i deras system.

Att det sedan står i reglerna att det ”inte ska gå” är en sak, men låt ingen slå i dig att det inte går. För det gör det, alldeles utmärkt dessutom! :)
Låter bra, jag har nämligen några mil till närmsta station då jag bor på mindre ort, kanske kan bjuda ett par släktingar på hyrbil i omgångar dock...

Spännande, jag har tagit en del skärmdumpar för just hämtning 14/4-30/3-2019
Har bokat om lite i just maj från förra kampanjen till nya. Så får se om jag behöver bråka.

Alla nya bokningar är efter 14/5 så de e inga problem
Jag har en bokning nu i helgen och en om en vecka. Så jag mailar iväg lite dumpar och bokningar som pdf-er till AVIS. Så får vi se vad de svarar.Ändring av T&C efter bokning.JPG

Så här såg det ut igår:

Har bokat efter dessa premisser, Så det kommer bli liv i luckan om dem inte betalar ut poäng för dem. (14 april)

Toppen