Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

kan jag boka och någon annan hämta ut?
Jag vet inte om det fungerar på alla stationer men jag lyckades att be dem att lämna nyckeln i nyckelskåpet och hämta bilen senare.
Då kontrollerade de inte mitt körkort när jag hämtade nyckeln i skåpet, så i teorin kan någon annan som har koden till nyckelskåpet hämta bilen.
Och andra sidan, jag matade in mitt Wizardnummer vid bokning så de hade infon om mitt körkort redan.

H-vete vad jobbigt det var att boka av alla 7000 poängs hyror. Går ej avboka via appen eller hemsidan utan man måste in och modify booking på Avis/Eurobonus sidan.....
Men nu är 20 hyror avbokade, och ska bokas om i dagarna.....
Blev även ytterligare ett par i höst :p
Hur hinner du med 20st 3 dagars hyror under perioden som Nikje länkar till från Avis Facebook? Och är det 10000 poäng per bokning så länge det är minst 3 dagars hyra?

På Facebook har Avis publicerat nedan nyss. Håller med om att det är förvirrat med två kampanjer samtidigt!
Visa bifogad bild 74852

Hur hinner du med 20st 3 dagars hyror under perioden som Nikje länkar till från Avis Facebook? Och är det 10000 poäng per bokning så länge det är minst 3 dagars hyra?
Maj 2018 - Mars 2019

Infon på bokningssidan är nog mer tillförlitlig än den på Facebook men man vet aldrig...

Your next adventure can now earn you even more with 10,000 SAS EuroBonus Extra Points when you rent for 3 days or more. Simply book a group C or larger car between 9th April and 15th April 2018 and rent between 14th May 2018 and 30th March 2019 to get more from your car rental.

http://avisworld.com/eurobonus

kan jag boka och någon annan hämta ut?
Det går alldeles utmärkt!
Jag har bokat många bilar och såväl en familjemedlem som en bekant har kunnat hämta ut bilen på avtalad tid. Dessa har då varit inlagda sedan tidigare som min ”additional driver” och det har aldrig ställts vare sig frågor eller protesterats på något sätt.

Jag är Avis medlem (mellanstatusen), med ett ifyllt MRA (Master Rental Agreement) så min signatur och körkort finns redan i deras system.

Att det sedan står i reglerna att det ”inte ska gå” är en sak, men låt ingen slå i dig att det inte går. För det gör det, alldeles utmärkt dessutom! :)

Toppen