Ja, 2d1h-3d kommer att räknas som 3 dagar.IdleSwede skrev:Kan få in en till bokning som blir 2 dagar och 14 timmar, Kommer det räknas som som 3 dagar?Klicka för att utvidga...
Ja, 2d1h-3d kommer att räknas som 3 dagar.IdleSwede skrev:Kan få in en till bokning som blir 2 dagar och 14 timmar, Kommer det räknas som som 3 dagar?Klicka för att utvidga...
Ja om dom inte är snälla och justerar ner till två dagar på stationen när du lämnar in.IdleSwede skrev:Kan få in en till bokning som blir 2 dagar och 14 timmar, Kommer det räknas som som 3 dagar?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:alternativ 2.Om man börjar på den härSAS EuroBonus - Avissidan poppar Refunderknappen upp, klicka på "boka" och sen är man på avisworld.com/EuroBonusVisa bifogad bild 70887Klicka för att utvidga...
Tack!palmen skrev:Ja, 2d1h-3d kommer att räknas som 3 dagar.Klicka för att utvidga...
Ja och ja.patteng skrev:Har du testat att boka som UK recidence? Tror ni att det ska fungera?Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:kan jag boka och någon annan hämta ut?Klicka för att utvidga...
Jag vet inte om det fungerar på alla stationer men jag lyckades att be dem att lämna nyckeln i nyckelskåpet och hämta bilen senare.squeezen skrev:kan jag boka och någon annan hämta ut?Klicka för att utvidga...
Jag bokade min bilhyra (ca 637 SEK) när jag valde Sweden som Country of residence. Dessutom som Pay later rate.DanielKif skrev:Nu verkar det inte gå att få ett bättre pris även om man väljer UK som Country of residence längre.Klicka för att utvidga...
2019?Nikje skrev:På Facebook har Avis publicerat nedan nyss. Håller med om att det är förvirrat med två kampanjer samtidigt!Visa bifogad bild 74852Klicka för att utvidga...
Hur hinner du med 20st 3 dagars hyror under perioden som Nikje länkar till från Avis Facebook? Och är det 10000 poäng per bokning så länge det är minst 3 dagars hyra?jerixon skrev:H-vete vad jobbigt det var att boka av alla 7000 poängs hyror. Går ej avboka via appen eller hemsidan utan man måste in och modify booking på Avis/Eurobonus sidan.....Men nu är 20 hyror avbokade, och ska bokas om i dagarna.....Blev även ytterligare ett par i höstKlicka för att utvidga...
Nikje skrev:På Facebook har Avis publicerat nedan nyss. Håller med om att det är förvirrat med två kampanjer samtidigt!Visa bifogad bild 74852Klicka för att utvidga...
Maj 2018 - Mars 2019Brandten skrev:Hur hinner du med 20st 3 dagars hyror under perioden som Nikje länkar till från Avis Facebook? Och är det 10000 poäng per bokning så länge det är minst 3 dagars hyra?Klicka för att utvidga...
Det går alldeles utmärkt!squeezen skrev:kan jag boka och någon annan hämta ut?Klicka för att utvidga...
Samma här. 3ggr dessutom. Men midsommar blev lite dyrare, 790 kr.Dr. Miles skrev:Jag fick ett pris av ca 637 SEK för en tredagars hyra (fre-mån) på Avis kontor i Bromma som EuroBonus DiamondKod:Volkswagen Golf or similar (Car group C)
Rental price 636.85 SEKKlicka för att utvidga...
Lämnar du tillbaka bilen på annat kontor än ARN då? Blev det dyrare?IdleSwede skrev:Kanon!Vart två bokningar i samband med ankomst till ARN. Sparar in Taxi kostnader och har samtidigt en bil i ett par dagar för en spottstyver.Klicka för att utvidga...
RollingStone skrev:Lämnar du tillbaka bilen på annat kontor än ARN då? Blev det dyrare?Klicka för att utvidga...
Vart ca 1,300 dom två datumen jag behövde.RollingStone skrev:Lämnar du tillbaka bilen på annat kontor än ARN då? Blev det dyrare?Klicka för att utvidga...