Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 21- 30 augusti 2018

Var och vadå menar du?

Nu är det svårt att hänga med. Tråden handlar ju om kampanjen och då är det väl bara en enda länk att hålla sig till?

Den andra länken hör inte hit i så fall, men någon kod läggs i vart fall inte till automatiskt om man nu skulle följa den.

Det jag postade är avis egna text från en annons om kampanjen. Jag förstår att det är svårt att hänga med, har själv svårt att att det skiljer så mycket i bokningsförfarandet mellan flera medlemmar. Jag har alltid bokat på avisworld.com/eurobonus, jag har heller aldrig angett någon AWD kod i min bokning utan det har på något sätt ordnar sig av sig skälv, precis som det står i avis annons.

Hur ser det ut för er när ni som anger AWD kod och kreditkortsnummer ut?

Edit: information om nuvarande 10k kampanj på avis.se Det kanske är detta dom hänvisar till i annonsen.

”OBS. När du väljer erbjudandet och klickar vidare i bokningen kommer AWD:et att automatiskt bli tillagt i din bokning så att dina poäng blir utdelade. Om du väljer att boka vid ett senare skede eller om du inte har klickat in på sidan via kommunikation (nyhetsbrev etc) ber vi dig att skriva in AWD (rabattkod) 'N070001' när du bokar för att få tillgång till Avis och SAS erbjudandet. ”
 

adhoc76

Medlem
Jag har alltid bokat på avisworld.com/eurobonus

Jag kan inte svara på hur det ser ut när man använder AWD-kod. Men när man använder den länk du citerade, den enklaste och "rätta" vägen som jag fattar det så får man ju en bild med sammanfattning när man trycker "book". Mot slutet av den bilden ser det ut så här:

upload_2018-8-21_21-22-21.png
 
Det jag postade är avis egna text från en annons om kampanjen. Jag förstår att det är svårt att hänga med, har själv svårt att att det skiljer så mycket i bokningsförfarandet mellan flera medlemmar. Jag har alltid bokat på avisworld.com/eurobonus, jag har heller aldrig angett någon AWD kod i min bokning utan det har på något sätt ordnar sig av sig skälv, precis som det står i avis annons.

Hur ser det ut för er när ni som anger AWD kod och kreditkortsnummer ut?

Edit: information om nuvarande 10k kampanj på avis.se Det kanske är detta dom hänvisar till i annonsen.

”OBS. När du väljer erbjudandet och klickar vidare i bokningen kommer AWD:et att automatiskt bli tillagt i din bokning så att dina poäng blir utdelade. Om du väljer att boka vid ett senare skede eller om du inte har klickat in på sidan via kommunikation (nyhetsbrev etc) ber vi dig att skriva in AWD (rabattkod) 'N070001' när du bokar för att få tillgång till Avis och SAS erbjudandet. ”
Bokar också alltid de på avisworld särskilt eftersom första paragrafen för kampanjen där säger


10,000 EuroBonus Extra Points

1. Promotion is strictly only valid for reservations created viawww.avisworld.com/EuroBonus
 
Toppen