Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 21- 30 augusti 2018

Jag har aldrig blivit ombedd att ange mina kreditkortuppgifter när jag bokat bil via eurobonuskampanjer.

Jag var tvungen att ange kreditkortsuppgifter när jag bokade genom sas.se. Angav eurobonusnummer men av någon konstig anledning kunde jag inte ange mina Avis Preferred-uppgifter. Vet ni om det går att lägga till i bokningen i efterhand eller räcker det med att visa upp det vid upphämtningsplatsen?

EDIT: Fanns förövrigt ingenstans där jag kunde fylla i AWD-numret N070001 som man ska göra enligt Avis hemsida. Gick in på sas.se --> tjäna poäng --> länken som fanns för avis. Har jag gjort fel?

Bokade en D-bil (Renault Megane)
Belgien
2100 kr

Jag var tvungen att ange kreditkortsuppgifter när jag bokade genom sas.se. Angav eurobonusnummer men av någon konstig anledning kunde jag inte ange mina Avis Preferred-uppgifter. Vet ni om det går att lägga till i bokningen i efterhand eller räcker det med att visa upp det vid upphämtningsplatsen?

EDIT: Fanns förövrigt ingenstans där jag kunde fylla i AWD-numret N070001 som man ska göra enligt Avis hemsida. Gick in på sas.se --> tjäna poäng --> länken som fanns för avis. Har jag gjort fel?

Bokade en D-bil (Renault Megane)
Belgien
2100 kr

Alla eurobonus kampanjer skall bokas på Great Avis deals for EuroBonus members

### se annons ###

Tjäna mer på ditt nästa äventyr med 10,000 SAS EuroBonus extrapoäng när du hyr bil i 4 dagar eller fler. Boka bilgrupp D eller högre mellan 21 augusti och 30 augusti 2018 för utcheckning mellan 24 september 2018 till 5 juni 2019. Boka nu -> Upptäck med en hyrbil från Avis

Notera att koden är automatiskt inlagd. Läs fullständiga villkor här: Hyrbil Sas - Hyra bil med Scandinavian Airlines

5412a0c0ade571d00b4fb5ade472f4ca.png

Last edited:
Notera att koden är automatiskt inlagd.

Var och vadå menar du?

Nu är det svårt att hänga med. Tråden handlar ju om kampanjen och då är det väl bara en enda länk att hålla sig till?

Den andra länken hör inte hit i så fall, men någon kod läggs i vart fall inte till automatiskt om man nu skulle följa den.

Toppen