adhoc76
Medlem
Det är generella pay later villkor som gäller. Du hittar dom här Pay Later Terms & Conditions
OK - tack! En fråga till. När ni bokar: lägger ni in Eurobonusnummer med prefix EBX eller bara numret?
Det är generella pay later villkor som gäller. Du hittar dom här Pay Later Terms & Conditions
OK - tack! En fråga till. När ni bokar: lägger ni in Eurobonusnummer med prefix EBX eller bara numret?
EBX999999999 ska du lägga in.
Liten varning - om de reserverar pengar på kortet direkt, gör något åt det. Annars har du en inte fritt avbokningsbar hyra på halsen:
Italien - vilken hyrbilsfirma rekommenderar ni? | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Jag har aldrig blivit ombedd att ange mina kreditkortuppgifter när jag bokat bil via eurobonuskampanjer.
Jag har aldrig blivit ombedd att ange mina kreditkortuppgifter när jag bokat bil via eurobonuskampanjer.
Jag var tvungen att ange kreditkortsuppgifter när jag bokade genom sas.se. Angav eurobonusnummer men av någon konstig anledning kunde jag inte ange mina Avis Preferred-uppgifter. Vet ni om det går att lägga till i bokningen i efterhand eller räcker det med att visa upp det vid upphämtningsplatsen?
EDIT: Fanns förövrigt ingenstans där jag kunde fylla i AWD-numret N070001 som man ska göra enligt Avis hemsida. Gick in på sas.se --> tjäna poäng --> länken som fanns för avis. Har jag gjort fel?
Bokade en D-bil (Renault Megane)
Belgien
2100 kr
Jag har blivit ombedd att ange mina kortuppgifter på mina +50 hyror via eurobonus kampanjer.
Notera att koden är automatiskt inlagd.