Jag kollade igen och den har kommit in idag lördag, dock är det fel tråd då den är bokad på april-kampanjen.Jag har inte fått något ännu för 18--21/5.
Jag har letat men inte hittat något om följande, jag har ramlat ner från Guld till Silver, behöver jag nu för att få in poäng korrekt ändra mitt Eurobonus nummer på alla utestående bokningar med Avis från EBGxxx till EBSxxx, alla bokningar var gjorda när jag hade Guld status och det är den AWD koden som ligger i alla bokningar.
För mig fungera det felfritt när jag hamna i samma sits. Så det ska nog gå bra utan att göra något!Jag har letat men inte hittat något om följande, jag har ramlat ner från Guld till Silver, behöver jag nu för att få in poäng korrekt ändra mitt Eurobonus nummer på alla utestående bokningar med Avis från EBGxxx till EBSxxx, alla bokningar var gjorda när jag hade Guld status och det är den AWD koden som ligger i alla bokningar.
Samma här...Har fått poäng för mina gamla hyror nu men ingen ersättning för de hyror där jag fått för låg ersättning. Måste hitta tid att kontakta dom.