Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Få bli ett mindre trevligt samtal till AVIS på Måndag, saknar poäng för 4-5 hyror sedan April.

Dom återbetalar inte felaktiga belopp, & drar dubbelt betalt varannan gång.

Brukar dom dra högre belopp från fler här inne?

Ringde in till Avis i torsdags. Mycket trevlig tjej konstaterade att det mycket riktigt fattades 9500 poäng. Hon skickade vidare internt till "poängutbetalningsavdelningen" och sa att de borde dyka upp i början av nästa vecka.

Jag har letat men inte hittat något om följande, jag har ramlat ner från Guld till Silver, behöver jag nu för att få in poäng korrekt ändra mitt Eurobonus nummer på alla utestående bokningar med Avis från EBGxxx till EBSxxx, alla bokningar var gjorda när jag hade Guld status och det är den AWD koden som ligger i alla bokningar.

Jag har letat men inte hittat något om följande, jag har ramlat ner från Guld till Silver, behöver jag nu för att få in poäng korrekt ändra mitt Eurobonus nummer på alla utestående bokningar med Avis från EBGxxx till EBSxxx, alla bokningar var gjorda när jag hade Guld status och det är den AWD koden som ligger i alla bokningar.

Jag vill inte ta gift på detta svaret men min erfarenhet är att det inte spelar någon direkt roll.
Systemen har en tendens att filtrera bort EBx i överföringarna och bara gå direkt mot ditt EB-nummer.
Har själv några bokningar som jag gjorde som EBD och därmed uppgav det numret och tillhörande AWD. När jag genomförde hyran hade jag trillat ner till EBG dock men det gick utan problem att hämta bil, kör bil, lämna bil och få sina poäng.
Ingen som frågade något.

I ditt fall hade jag testat en gång och om poängen trillar in är det bara att köra så. Frågar någon är man ärlig med vad som hänt och man får se till att rätt nummer och AWD uppges på framtida bokningar bara.

För mig fungera det felfritt när jag hamna i samma sits. Så det ska nog gå bra utan att göra något!

Har fått poäng för mina gamla hyror nu men ingen ersättning för de hyror där jag fått för låg ersättning. Måste hitta tid att kontakta dom.

Toppen