Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Kreditupplysning? Troligt att man går med på att dra på sig 20-30 förfrågningar.

Kan man inte lägga 7.500 SEK i deposition istället om det är därför de tar kreditupplysning?

Annars skiter jag nog personligen i kampanjen för 30 förfrågningar är det inte värt att dra på sig för lite SAS poäng.

Kreditupplysning? Troligt att man går med på att dra på sig 20-30 förfrågningar.

Kan man inte lägga 7.500 SEK i deposition istället om det är därför de tar kreditupplysning?

Annars skiter jag nog personligen i kampanjen för 30 förfrågningar är det inte värt att dra på sig för lite SAS poäng.

Känns spontant som att det endast kommer ske en upplysning även om du har flertalet hyror.

Beror ju på hur man definierar närmare. Men ska hämta ut en hyrbil i morgon igen :)

Hehe ja, det är period som kvalificerar sig inom definitionen närmare:) återkom om du får poäng för den hyran också.
Min första hyra är inte förrän om 2 veckor, sen löper det på med 1 hyra i månaden :)

Hämtade ut den första av många bokningar.. hade bokat C-class från Bromma flygplats, tre dagar, 811kr. Borde fått Golf, fick en toppenfin Skoda Octavia.

Hämtade min första idag, hade en Golf (Klass C) men blev uppgraderad till Grupp K (Mellanstor kombi med automatare, fick en maxutrustad KIA). Tror det var smart att plocka upp bilen 15 min innan stängning, där var nog många Businessclassare som varit och hämtat under dagen. De frågade uttryckligen om det var för bonuskampanjen också och han kontrollerade så mitt EB-nr var inlagt.

Jag och @pqvst har uppdaterat EuroBonusExpert så numera har den alla stationer i Sverige. Jönköping ser ut att vara billigast just nu med 509 kr för 3 dagar över helgen.

Toppen