Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Ej svar på någon av dina frågor, men har ej fått några poäng alls än för första hyran vilken avslutades söndag kväll. Någon som fått in poäng och kan svara på hur många dagar efter avslutad hyra ni fick vänta?
Det brukar ta 1-2 veckor innan poängen kommer in så än så länge är det nog bara att sitta ner i båten

Det brukar ta 1-2 veckor innan poängen kommer in så än så länge är det nog bara att sitta ner i båten
Jag återlämnande i måndags (i Sverige) och kan se att mitt Eurobonus-saldo ökat med 10.000 poäng som jag TROR härrör från Avis. När jag loggar in på SAS släpar transaktionslistan några dagar så kan inte säkert säga vad som givit poängen.

Har andra transaktioner men ca 10.000 har jag ingen annan förklaring till

Jag återlämnande i måndags (i Sverige) och kan se att mitt Eurobonus-saldo ökat med 10.000 poäng som jag TROR härrör från Avis. När jag loggar in på SAS släpar transaktionslistan några dagar så kan inte säkert säga vad som givit poängen.

Har andra transaktioner men ca 10.000 har jag ingen annan förklaring till

Spännande... :) har du någon mer kommande bokning inom en närmare period?

Hur gör ni andra om ni tror att ni kommer ha en lägre EB-status vid uthyrningstillfället än vid bokningstillfället? För man ska väl fylla i EB-numret med inledningen EBB/EBS/EBG osv...?

Hur gör ni andra om ni tror att ni kommer ha en lägre EB-status vid uthyrningstillfället än vid bokningstillfället? För man ska väl fylla i EB-numret med inledningen EBB/EBS/EBG osv...?
Man kan säga till när man hämtar ut bilen fick jag till svar av Avis kundtjänst när jag frågade. Jag har det omvända, är EBG nu men kommer vara EBD när jag hämtar ut bilen i USA i sommar.

Det går även att kontakta dem så fort ditt numer blir ändrat så får de uppdatera din profil hos Avis.

Toppen