Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Någon som fått Eurobonus-poäng och samtidigt pengar via Refunder vid tidigare hyror? Skulle vara surt att boka upp en massa bilar och sedan falla på denna detalj.

• Gilla
Reactions: Gus
Har man SAS EuroBonus MasterCard Premium, kan man uppnå högre nivå ganska enkelt om man hyr bil under den här kampanjen flera gånger.
(alla intjänade poäng räknas till Fly Premium nivå)

Precis vad jag också tänkte.
20 hyror ger ca 202 000 poäng och "fly premium", för det facila priset av ca 14 000:-
det räcker t.ex till en resa till USA i C för 2 vuxna och 2 barn, och 22 000 poäng över.
Inte illa

edit: räknade fel först...

Här ska hyras bil! Tur att jag har parkering ca 5km ifrån en Avis, blir att hämta den på lunchen fredag, parkera på kontoret under helgen, och lämna tillbaka på lunchen på måndag... Får se hur många gånger jag hyr :cool:

Räcker det med att fylla i att man är Eurobonus EBG eller måste man fylla i något mer? Capture.PNG

Ditt Eurobonus-nummer på sista sidan i bokningen.

Säker att AWD-numret inte behövs?
Att EBG-numret ska läggas in är jag med på

Earn

1. You earn minimum 1000 EuroBonus Extra Points on each rental only when making your reservation via www.avisworld.com/eurobonus.
2. If you book via any of Avis websites or call center, you earn 500 EuroBonus Extra Points.
3. To take part of any points promotions or any of your EuroBonus benefits, please quote your AWD number printed on the back of your EuroBonus card.

Ska man fylla i AWD numret på baksidan av sitt EB kort? Den koden ger väl rabatt - då får man väl inga poäng. Går ju inte kombinera med andra erbjudanden...

Toppen