Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Det står så här:

Bokar du via Avis.se då? För via Great Avis deals for EuroBonus members får jag inte upp någon Refunder-länk.

Och du får dina EB-poäng via Avis.se och i kombi med Refunder?

via Refunder kommar man till Great Avis deals for EuroBonus members med 3 klick.

Refunder.jpg

När jag klickar Avis på Refunder.se, kommer jag till avis.se, inte till avisworld.com/EuroBonus.

ja, och där klickar du på bilden jag ringade in (nere till höger på sidan) då hamnar du på
SAS EuroBonus - Avis där du klickar på "boka" och sen är
du på avisworld.com/EuroBonus
(notera att även om jag lyckats få bokningarna registrerade på det sättet så har ännu inga pengar betalats ut)

• Gilla
Reactions: Gus
ja, och där klickar du på bilden jag ringade in (nere till höger på sidan) då hamnar du på
SAS EuroBonus - Avis där du klickar på "boka" och sen är
du på avisworld.com/EuroBonus
(notera att även om jag lyckats få bokningarna registrerade på det sättet så har ännu inga pengar betalats ut)
Ja, även jag har lyckats att registrera Refunder återbäring på det viset.
Jag fick följande SMS nyss.
Refunder.se skrev:
Hej! Ditt köp från Avis är registrerat och 34.29 kr har förts över till "Inkommande återbäring" på ditt medlemskonto. Hälsningar Refunder.

Hej!

Nu hoppas jag att ni med erfarenhet av Eurobonus, Amex och Avis kan hjälpa oss att göra en så bra deal som möjligt. Vi ska hyra bil i USA och har följande förmåner/erbjudanden:

· Eurobonus – just nu 10.000 extrapoäng.
· American Express Platinum – Fri uppgradering och gratis extra förare.
· Avis – just nu kampanj i USA med upp till 15% rabatt på bilhyran.

Man måste ju boka genom följande sida för att kunna få de extra eurobonuspoängen: Great Avis deals for EuroBonus members. Vi kan inte se att man kan lägga in något AWD-nummer på den sidan och då kan vi heller inte få Avis erbjudande som de har just nu. Obs! Avisrabatten gör skillnad på priset, har jämför de var för sig. Vi vet att det står att det inte går att kombinera med andra erbjudanden, men man kan ju försöka.:)

Kommer vi få våra förmåner från Amex om vi bokar genom Eurobonus sida?

Hur kan vi kombinera erbjudanden för att få en så bra deal som möjligt?

Tack på förhand, res väl!

Så, man måste hämta ut bilen, det går inte bara att boka och låta den stå? Så verkar jag förstå det när jag läser.

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen