Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

1500 poäng totalt på kontot med tre på varandra följande helghyror precis avslutade. Även mail till två olika i tråden nämnda mailadresser påpekandes detta utan svar. Någon som fått positiv återkoppling på ett mail än?

Jag har också skickat till en av adresserna, ingen som helst mänsklig återkoppling - än.
Kanske vore bra om vi kan förtydliga till vilken av dem vi skall skicka och omvänt vilken vi inte skall använda.

Svarstiden brukar variera från samma dag upp till 4 veckor
Just nu är det troligare med det sistnämnda.

Thank you for your email.

Please rest assured that your query is important to us. We are investigating and will endeavour to respond to you at the earliest opportunity.
Please note that current handling times for some queries may extend beyond our standard maximum timeframe of 10 to 15 days.
We apologise should you experience any delay and thank you for your patience and understanding at this time.
Your email has been assigned the ticket number

Har tre stycken hyror "bakom" mig.

En inlämnad 14 Jan, en inlämnd 18 och en inlämnad 21. Inga poäng så långt ett ögat kan nå änsålänge, däremot ett trevligt mail att jag numer är President Circle med AVIS, använde EBD + SIXT Platinum (+ mina framtida 40 inbokade hyrningar) som motivation för att bli statuslös till högsta status.

AVIS10k.JPG

Första kom in utan problem :D

Toppen