Kalle Flygare skrev:@BCflyerhade samma bryderi, mha google kom jag fram till att tjänsten nu finns påAvis & SAS Eurobonusintressant approach att ändra utan info eller re-directKlicka för att utvidga...
Tack för hjälpen. Ja det var lite märkligt.
Kalle Flygare skrev:@BCflyerhade samma bryderi, mha google kom jag fram till att tjänsten nu finns påAvis & SAS Eurobonusintressant approach att ändra utan info eller re-directKlicka för att utvidga...
Medan den nya och gamla sidan fanns parallellt så gav den gamla gratis avbokning och den nya la på ett par hundra. Hoppas den nya kommer anpassa priserna framöver.BCflyer skrev:Tack för hjälpen. Ja det var lite märkligt.Klicka för att utvidga...
Klockren!Homer skrev:Ja, föregående post.Klicka för att utvidga...
Double Trouble skrev:Någon som råkat ut för detta (tekniska?) problem?Har idag försökt boka en bil men när jag klickar mig vidare till uppgifter & betalning skickas jag tillbaks till startsidan och får nedan meddelande. Det spelar ingen roll om jag är inloggad eller ej.Tidigare idag kom jag längre i bokningen men avbröt då eftersom jag inte var inloggad och tänkte göra om det som inloggad. Men sen dess har det inte fungerat.Tänkte ringa i morgon och fråga vad som pågårKlicka för att utvidga...
Vet inte om aktuellt, men poängen till Eurobonus blir färre om det inte bokas via hemsidan.Double Trouble skrev:Tack för svaret@samet. Tyvärr hjälpte det inte för mig att byta brower. Testade även att boka från en annan dator när jag var på jobbet, samma sak där.Det slutade med att jag fick ringa och in och boka och kundtjänsten sa att dom rapporterat att hemsidan var dålig tusen gånger men att det aldrig hände något. Servicen över telefon var dock toppen och det blev billigare 100 kronor billigare än priset på hemsidanKlicka för att utvidga...
Gargamel skrev:Jag har klantat mig och bokat en bil 1 dag för länge, hyran är redan påbörjad. Vet någon hur Avis hantera tidigare återlämning? Villkoren är väldigt otydliga, gäller i USA.Klicka för att utvidga...
Maja skrev:Försöker boka hyrbil via den nya Avissidan länkad via SAS Eurobonus (Avis & SAS Eurobonusmen hur bär jag mig åt för att koppla bokningen till mitt Avis-preferedkonto? Hittar ingenstans var jag ska fylla i det eller ens logga in.Hittar inte heller vad avgiften är att avboka en prepaidbokning? Har läst igenom villkorstexterna och ser att det är en del av hyran och sedan en notis med hänvisning vidare i dokumentet, men den hittar jag inte. Jag är uppenbarligen väldigt blind just nu. Tycker den nya bokningssidan är skitdålig och villkoren blev genast mycket sämre än vad de var tidigare.Så är det någon som kan tipsa mig om hur jag genomför en bokning och får in den under mitt konto samtidigt som jag får mina EB-poäng? Tack på förhand!Klicka för att utvidga...
TACK för detta! Letade som en galning och hittade också detta fält men fattade inte att det var där jag skulle fylla i mitt nummer.Non-stop skrev:Avis prefered ”numret” fylls i ett omärkt fält under fältet för e-postadress efter att du valt bil och klickat förbi sidorna med tillval i bokningsdialogen.Klicka för att utvidga...
Double Trouble skrev:Jag hittar ingen möjlighet attändra min bokningi appen ellerpå hemsidan.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Provat här?View / Modify / Cancel | Avis Rent a CarKlicka för att utvidga...
Skillnaden är att du behåller datum för när du gjorde den ursprungliga bokningen, om det har betydelse för någon kampanjDouble Trouble skrev:Nej, såg att den fanns men fick för mig att det var för USA bara! Testade sen sidan nu och och det gick förvisso att ändra sin bokning men när man väljer att ändra återlämningstiden så måste man söka en ny bil. Verkar mer eller mindre vara samma sak som att avboka och boka en ny bil.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Skillnaden är att du behåller datum för när du gjorde den ursprungliga bokningen, om det har betydelse för någon kampanjMen viktigt att kolla att rätt rabattkod följer medKlicka för att utvidga...