Nja, inte så stor skillnad. Jag tyckte jag blev uppgraderad för det mesta redan när jag var på lägsta nivån.Cremant skrev:Nu har jag hamnat på "President"-nivån - fungerar det med förmånerna eller vad kan man vänta sig?Klicka för att utvidga...
Nja, inte så stor skillnad. Jag tyckte jag blev uppgraderad för det mesta redan när jag var på lägsta nivån.Cremant skrev:Nu har jag hamnat på "President"-nivån - fungerar det med förmånerna eller vad kan man vänta sig?Klicka för att utvidga...
Cremant skrev:Nu har jag hamnat på "President"-nivån - fungerar det med förmånerna eller vad kan man vänta sig?Klicka för att utvidga...
Peter2meter skrev:Du skapar ditt konto på Avis för att bli preferred men bokar naturligtvis bilen genom SAS/Avis för att få bonuspoängen som gäller just nu.Klicka för att utvidga...
Du hittar alltid aktuella kampanjer på avisworld.com/eurobonusCremant skrev:Kan Du länka aktuell kampanj?Klicka för att utvidga...
Hafermann skrev:För första gången för mig har stationen gjort fel och anmält fel hyrestid. 5 timmar istället för tre dygn. Någon som har liknande upplevelse och hur löste det sig för er?Klicka för att utvidga...
@gnisten Vem/Var skickade du in/till för att få rättelse?gnisten skrev:Nu vill AVIS ha "a screenshot of the promo mail or something similar" vilket jag nu har skickat in.Klicka för att utvidga...
Double Trouble skrev:Någon som vet hur man ser vilka aviskontor som har transportfordon? Behöver en lastbil om några veckor men vägrar prov-söka alla stationer, då blir det hellre Circle K :SKlicka för att utvidga...
PederR skrev:Uthyrningsstationer för Skåp-/LastbilKlicka för att utvidga...
Globen har skåpbilar, 8 kubik och någon lite mindre. Men inga lastbilar vad jag vet.Double Trouble skrev:Någon som vet hur man ser vilka aviskontor som har transportfordon? Behöver en lastbil om några veckor men vägrar prov-söka alla stationer, då blir det hellre Circle K :SKlicka för att utvidga...
Double Trouble skrev:Om det ändå vore så enkeltDet enda kontoret bland de listade i Stockholm där jag hittat lastbil är Täby.Klicka för att utvidga...
Tja. Teslan dom har är man ju spänd på...FrontX skrev:Varför har AVIS så medelmåttiga bilar på den Svenska marknaden?. Finns ingen av deras bilar som gör en speciellt upphetsad. De flesta är ju ett skämt i jämförelse med merparten av Hertz bilar som, för det mesta är hyfsat trevligt utrustade, och inget i jämförelse med Sixt.och avis prisnivåer är dessutom en bra bit över vad Hertz erbjuder, trots att man har sämre bilarKlicka för att utvidga...