Senaste nytt

AVIS 12.000 poäng för 2 hyror på minst 2 dagar vardera

Jag får alltid in korrekta poäng från Avis. Men tar väldigt olika tid, från två dagar till två veckor. Min första hyra med den här kampanjen tog två veckor, fick i torsdags. Hoppas det inte börjar trolla nu när jag ska få mina 8000.

Än så länge har jag bara fått 4000+4000 poäng så den extra bonusen saknas alltså.

Undrar om jag borde maila dem eller om de kanske kommer att fixa det själv...?

Nu har jag signat upp både för första kampanjen på 4+8k, samt en hyra imorgon på 6k-kampanjen. Skall bli intressant att se hur detta kommer utveckla sig.

Avis har börjat ta tag i min retroclaim nu och ville ha numret på första hyran, det som är i form av E123456789. Konstigt att de måste be om det, då Avis själva uppenbarligen redan har reggat den hyran till Eurobonus. Men kul att det rör på sig redan efter några dagar ändå..

Fick också bara 4000+4000. Första gången det strular med poängkampanjer för mig när det gäller Avis. Skönt att höra att det svarar hyfsat fort på mail!

Konstigt, jag fick svaret, vänta 2-3 veckor på att de saknade poängen skulle komma in ( gjorde retroclaim då jag fick 2*4000 )

Toppen