Galet...Myllys35 skrev:Samma sak för min del, mail skickat. Blir dessutom ett mail till då de debiterat nästan det dubbla mot priset jag fick vid bokningen. Att det ska vara så svårt att hyra bil utan en massa strul...Klicka för att utvidga...
M@GNÜS skrev:Vart mailar ni om 4000 saknade poäng? Mailade Avis för över en månad sen men noll respons än så länge.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Det är ju bara att följa@Meazza:s guide så ordnar det sig:Jag har utvecklat följande metodik när det gäller Avis/Eurobonus:
1. Boka enligt konstens alla regler.
2. Genomför bilhyran.
3. Invänta felaktig kreditering till Eurobonus.
4. Maila [email protected] och begär rättning.
Repetera sen för varje hyra framöver.Klicka för att utvidga...
Vad är storsläggan i detta fall?Hasselbacken skrev:Får väl börja med att påminna dem lite försiktigt innan man tar till storsläggan....Klicka för att utvidga...
Bara mailsvar för mig idag men goda nyheter.rob74 skrev:Och idag kom både mailsvar och mina 4.000 poäng!Klicka för att utvidga...
+1Magnus8 skrev:Fick också 8000 poäng helt oväntat på kontot i tisdags. Ser ut som Avis varit väldigt generösa. Hoppas på att få behålla dem, men vem vet...Klicka för att utvidga...
Så det var där ifrån de 8k poängen kom? Undrade vad som ökat mitt konto då jag inte såg något senaste 3 månaderna. Går jag tillbaka till November syns detta.pswe skrev:noterade att det kom in poäng för andra gången på den här kampanjen häromdagen, daterade samma datum i november som ursprungliga och korrekta 4000, så ligger nu som två likadana poster på EB-kontot, felräkning till min favörfår se om det kvarstårKlicka för att utvidga...