Senaste nytt

AVIS 12.000 poäng för 2 hyror på minst 2 dagar vardera

Får vi se om det går vägen.
Första delen hämtas om några timmar.
Bokad för prick 48h men jag kommer lämna tillbaka efter ca 47h.

Har precis fått 4000 för första hyran (effektivt 47 timmar). Återstår att se hur det blir med nr 2 men nu har jag ju mailadress ;) (föregående sida)

Det här var ju faktiskt ett bra erbjudande.
Två weekendhyror hemma går på 860 kr/gång för billigaste bilen. 12k EB-poäng för 1.700 kronor får man ju inte till vardags precis... :)

Skön kampanj, jag måste undersöka om det är lämpligt att dela upp hyran under vårens resa i Kanada på två och förlägga en kortare transport per tåg också :D

Skön kampanj, jag måste undersöka om det är lämpligt att dela upp hyran under vårens resa i Kanada på två och förlägga en kortare transport per tåg också :D
Du såg att kampanjen gäller året ut?

"Only valid for reservations created in the period 01st September to 31st October 2017 and with rental period 1st October to 31st December 2017."

Så att du inte missar nåt nu när du nämner att resa under våren...

Du såg att kampanjen gäller året ut?
"Only valid for reservations created in the period 01st September to 31st October 2017 and with rental period 1st October to 31st December 2017."
Så att du inte missar nåt nu när du nämner att resa under våren...

Av någon anledning läste jag 31st December 2018, det måste ha varit fredagseuforin som spökade... Synd, men det kommer säkert någon annan kampanj med lite tur som kan begagnas till våren.

Första delen gick bra. 4 000 poäng in på kontot.
Skall vi bara be en bön om nytt projekt så jag kan boka in del 2 också

När jag läste om kampanjen uppfattade jag det som att det krävdes två hyror, men en hyra räcker alltså för att få 4000 poäng?

Toppen