Senaste nytt

Avianca / Taca - LifeMiles

Meddelandet från lifemiles känns lite som sista avsnittet för säsongen. Cliffhanger.
Lite glad att jag inte köpte några miles senast faktiskt. Misstänker också uppgång på transatlantiska rutter och då är det inte riktigt så prisvärt längre. Skulle inte priset på miles gå upp i höst också?

Jo, 10% fr.o.m. september om jag minns rätt.

Håller också med om att så länge First är orört är det bra. Men vi får nog vänta och se vad verktyget visar från oktober..

Jag har brutit ut två nya trådar från denna jättetråd.

Jag vill uppmuntra er att inte använda dessa gigantiska jättetrådar i fortsättningen oavsett ämne, försök skapa nya "smala" trådar om det dyker upp nyheter.

Många (inklusive mig) har ingen möjlighet/lust att följa jättetrådar och missar mycket skoj...

Ok, nu har jag problem.

Jag behöver boka fligher med LM som jag ser på deras website men så fort jag fyllt i hur mycket miles/cash jag vill betala får jag bara fel. ANA bekräftar att flighterna finns tillgängliga men LM hävdar att de inte ser dem i sitt system.

Finns det något sätt runt detta? Är det bara HUACA som gäller?

Har du fyllt i TYO (Tokyos stadskod) när du sökte tillgängligheten?
Jag hade problem att boka Singapore Airlines flight på LifeMiles, men det löste sig när jag ändrade TYO till NRT (Tokyo Narita) eller HND (Tokyo Haneda).

Fick du upp flighterna på LM.com? Jag får upp dem men får fel när jag försöker trycka av bokningen...
Det ser ut som något fel på deras webbsida. Jag får följande felmeddelande när jag söker något.
LifeMiles skrev:
Sorry, There was problem while processing your transaction.
Please try again.If the problem persists or you need additional information please contact LifeMiles Support.

Precis samma fel som jag får. Jag kan gå vidare med en bokning som bara innehåller ett enda bolag, men ska jag blanda två bolag så verkar det skita sig.

Toppen