EBGGOT
Medlem
.....all modifications will be effective from October 15th, 2014.
Så lite tid finns det
Vi får hoppas på en kampanj till innan dess! Synd bara att USD är så dyrt nu....
Så lite tid finns det
Så lite tid finns det
Länge leve "the redemption system"!"The amounts listed by the redemption system shall prevail over those shown on the table above."
What? Är det för resor efter datumet och inte bokat efter???Hur tolkar vi detta datum, gäller ändringarna
1. För bokningar gjorda efter detta datum, eller
2. För resor efter detta datum?
Jag gissar 2, eftersom kristofergustafsson redan undersökt och hittat nya priset efter detta datum, right?
Nej, jag har inte undersökt priser efter detta datum! Jag tolkar det helt som att systemet kommer att uppdateras den 15 oktober, så allt som bokas senare får ett nytt pris. Alltså uppfattar jag det som 1.Hur tolkar vi detta datum, gäller ändringarna
1. För bokningar gjorda efter detta datum, eller
2. För resor efter detta datum?
Jag gissar 2, eftersom @kristofergustafsson redan undersökt och hittat nya priset efter detta datum, right?
Från | Till | Nuvarande i Business (x1000) |
Europa | Central America | 110 |
Europa | The Caribbean | 115 |
Europa | Colombia, Ecuador, Peru, Venezuela | 135 |
Europa | United States & Canada | 105 |
Europa | Mexico | 115 |
Europa | South America | 140 |
...reductions up to 25.000 miles and increases up to 50.000 miles in Business Class. Both cases apply for roundtrip flights from Europe.
Nej, jag har inte undersökt priser efter detta datum! Jag tolkar det helt som att systemet kommer att uppdateras den 15 oktober, så allt som bokas senare får ett nytt pris. Alltså uppfattar jag det som 1.
Någon som vågar gissar var det kommer att sänkas 25 och höjas 50?![]()