Senaste nytt

Avianca / Taca - LifeMiles

Det visar ju bara vilket förträffligt program LifeMiles är. Det samma gäller ju även för deras kundservice och bokningssida, allt är inte på högsta nivå, men det är ju det som gör programmet bra för oss. Vi älskar alla luckor som finns och hoppas att de aldrig kommer att täppa till dem.

Vad bra. Dom flesta här på BC verkar vara nöjda så det blir säkert jag också.

Intressant att man fortfarande envisas med att det inte går att skicka post till Nyköping. Men nu har jag givit upp och ser om det kommer något kort. Annars får jag klara mej utan. :)

Dear Olle A

Regarding your inquiry, the reason why we are unable to send the request to that city is because the provider states which cities are available for delivery on province, and Nykoping is not listed.

However, we understand that the request was sent already through the system. If you do not received it, you will need to provide a new address in Eskilstuna as we detailed in our previous email.

Keep in mind that the delivery time frame is 6 to 8 weeks.

Thanks for your time. If you have any other question, feel free to contact us back.

Best regards,

Luz de María Grande

Support Center Representative

LifeMiles Support

support@lifemiles.com

Intressant att man fortfarande envisas med att det inte går att skicka post till Nyköping. Men nu har jag givit upp och ser om det kommer något kort. Annars får jag klara mej utan. :)

Du skulle ju naturligtvis skrivit Stockholm, vi har ju fått lära oss att Nyköping är Stockholm.... :D

Varför vill man ha ett kort ?

Jo det har så snygga färger :)

Fast rent praktiskt räcker det ju med numret, det vet jag. Status på *A har jag redan.

Tyckte bara att svaret från supporten var synnerligen intressant. Alla i Sörmland måste tydligen bo i Eskilstuna.
Eller kanske man har en agent i Eskilstuna som cyklar runt i Sörmland med korten för att spara porto. :)

Mailade in på spanska om detta med svenska orter och de svarade nu att de ska uppdatera listan med orter och bad om lite tålamod så vi får väl se, kanske Malmö dyker upp.

Mitt kort lyckades komma fram trots att jag bor i skogen på landet. Visserligen var brevet på spanska men det får man väl ta.

Transferkampanj ger dubbla poäng 3-17 juli 2014.
https://www.lifemiles.com/esp/tra/pro/proofeinf.aspx?D=DOF81
image.jpg

Toppen