Senaste nytt

Avianca / Taca - LifeMiles

När man försöker göra en transfer, borde man se antalet poäng MED bonus eller UTAN bonus i detta steg?

Jag har redan blivit lurad en gång med LM och vill inte bli igen. Kan någon här prova? Tack!

Visa bifogad bild 24057

Så här ser ut när jag försöker att ordna transfer miles till ett annat konto.

Steg 1:
Screenshot20140317_4.png

Steg 2:
Screenshot20140317_5.png

Jag skulle köpa 2 biljetter via lifemiles för 60000 miles +cash.
Då jag skickat kredit korts detaljerna och väntade på att de skulle gå igenom stängde datorn av sig.:mad:
Nu fattas 30000 miles och jag har inget kvitto på biljett.
Finns det något sätt ett se om man har en bokning om man inte fått en bekräftelse?

Jag skulle köpa 2 biljetter via lifemiles för 60000 miles +cash.
Då jag skickat kredit korts detaljerna och väntade på att de skulle gå igenom stängde datorn av sig.:mad:
Nu fattas 30000 miles och jag har inget kvitto på biljett.
Finns det något sätt ett se om man har en bokning om man inte fått en bekräftelse?

Du bör kunna se transaktioner via denna länk (inloggning krävs).
Print Receipts

Du kan hitta PNR: XXXXXX i när du klickar på "view".

Kolla under My Receipts. Men du måste nog ringa, de kommer kunna hitta fram PNR numret, fast lycka till, de flesta agenter är helt värdelösa.

Du bör kunna se transaktioner via denna länk (inloggning krävs).
Print Receipts

Du kan hitta PNR: XXXXXX i när du klickar på "view".

Tack det funkade men då jag loggar in på Singapore Airlines står det att bokningen inte är biljetterad.
Då jag loggar in på SAS står det att biljetten är bekräftad.
Resan är i Business Denpasar-Singapore med SQ, Singapore - Zürich med SQ och Zürich - Köpenhamn med. SAS.

Ifall jag har fått de 2 biljetterna har jag betalt 30000 lifemiles för lite.:confused:

Toppen