Senaste nytt

Avianca / Taca - LifeMiles

Jag har greppat problemet nu... Jag söker MIL för Milano, och väljer olika flygplatser på ditväg/hemväg... Systemet tolkar det som open-jaw och därför fungerar det inte.

Jag får boka två separata enkelresor istället

älskar hur välfungerande och otroligt känslig lifemiles hemsidan är. Men det finns väl en anledning till varför de är billiga.

Jag bjuder den som kan lista ut charlesswe:s trick på 10 öl av bästa sort..:p
Kommer bli tokig i natt om jag inte kommer på det. (Inlägg #351 i http://www.businessclass.se/ovriga-...-lyckad-bokning-bonusresor-haer-2013-a-9.html)

Skämt osido. Det är bara fram med kaffet som gäller..

Omöjligt att lista ut detta då det kan finnas 100 olika anledningar. "Jump" i dyrare zon och tillbaka, agent roulette, destination som är fel prissatt etc. Lyckats med en hel del roligheter med Lifemiles, och förundras varför inte möjlighterna försvinner.

Har en riktigt trevlig idé på gång, men tvivlar nästan själv på att det kommer att gå obemärkt förbi innan biljettering.

Folk är för egoistiska i denna värld. :p
Man får väl bli likadan själv och hålla inne på godbitarna tragiskt nog.

LifeMiles är dock kul att experimentera i, helt klart.

Antar att det kan finnas en juridisk aspekt i det hela också, om bolaget skulle surna till :p Inte jättebra att ha bevisen på pränt för hela internets beskådan...

Dessa diskussioner om agent roulette etc bör nog med fördel hanteras via PM, av flera anledningar (delar gärna med mig om jag hittar något) :)

Antar att det kan finnas en juridisk aspekt i det hela också, om bolaget skulle surna till :p Inte jättebra att ha bevisen på pränt för hela internets beskådan...

Dessa diskussioner om agent roulette etc bör nog med fördel hanteras via PM, av flera anledningar (delar gärna med mig om jag hittar något) :)

Antar att charlesswe inte är så sugen att dela med sig via PM.
Ser ingen anledning till varför man inte skulle dela med sig via PM egentligen. De flesta här förstår väl att man inte springer till flyertalk eller någon blogg med en superdeal? Vore korkat!
(Mindre deals såsom hotell eller smårabatter kan ju dock postas öppet imo..)

Men, det är väl upp till var och en hur man vill göra. :)

Last edited:
Toppen