Senaste nytt

Avianca / Taca - LifeMiles

Problemet är att om jag inte hinner med EVA flygningen på Fredag så finns det just nu ingen tillgång med EVA förrän 7 dagar senare och alla vet ju vad 7 nätter i New York kostar på bra hotell. (svårt att hitta under 15k)

Äsch, tar en chansning.
Går det åt skogen så är det väl så. Då får jag tackla problemet och hitta en lösning.
Ni får veta i reserapporten sen om det blev några problem. :p
(Eller kanske en paniktråd där jag behöver omgående hjälp, hehe..)

Last edited:
Problemet är att om jag inte hinner med EVA flygningen på Fredag så finns det just nu ingen tillgång med EVA förrän 7 dagar senare och alla vet ju vad 7 nätter i New York kostar på bra hotell. (svårt att hitta under 15k)

Äsch, tar en chansning.
Går det åt skogen så är det väl så. Då får jag tackla problemet och hitta en lösning.
Ni får veta i reserapporten sen om det blev några problem. :p
(Eller kanske en paniktråd där jag behöver omgående hjälp, hehe..)

Du lär som sagt veta redan i Singapore hur det ser ut.. dessutom kan du söka tillgänglighet från New York på flygningen till EWR. :)

Efterfrågar fortfarande en tråd med din kompletta resplan.

Efterfrågar fortfarande en tråd med din kompletta resplan.

Då får du vänta ett tag till. :p
(Varför har bc.se tagit bort bloggen förresten?)

Vad ni vill helst se för rapport? För mig kvittar det men det lutar åt att prova EVA.
(Jag ska ju redan åka med SQ A333 + A345 så A380 känns ju överflödigt)

JFK-TPE-PEK med EVA 77W hela vägen
JFK-TPE-NRT med EVA 77W + EVA A332
JFK-FRA-PEK med SQ A380 + CA 77W

Last edited:
När vågar man tro att kampanj dyker upp? Var tvungen att boka en resa till så nu börjar verkligen poängen sina för min del. :p

Behöver ladda på saldot så att säga..

Last edited:
När vågar man tro att kampanj dyker upp? Var tvungen att boka en resa till så nu börjar verkligen poängen sina för min del. :p

Behöver ladda på saldot så att säga..

Kan du inte tanka på samma sätt som palazzi gjorde (fast du är kanske på deras svarta lista så det räcker?) Dvs köp med max cash-del och sedan avboka och vips så fick du mera poäng på kontot... Sen om det är hållbart eller funkar för dig med tanke på sökmönster osv :D

Kan du inte tanka på samma sätt som palazzi gjorde (fast du är kanske på deras svarta lista så det räcker?) Dvs köp med max cash-del och sedan avboka och vips så fick du mera poäng på kontot... Sen om det är hållbart eller funkar för dig med tanke på sökmönster osv :D

Ja, fast om jag avbokar mina tänkta rutter kanske dom inte dyker upp igen? :p

Sökte runt lite i LM idag och hitta en ganska "annorlunda" rutt i alla fall.
TAP kör väl med lie-flat på deras A330-200? Finns inte mycket information på internet om deras kabin..

Ursprunglig kostnad: 50.000 miles
20.000 Miles + 543$

Life 1.png

Går även att åka åt andra hållet.
20.000 Miles + 576$

life 2.png

Last edited:
Toppen