Senaste nytt

Avianca / Taca - LifeMiles

Nu vill jag dubbelkolla:
Har jag missförstått när jag trodde att mixed cabin inte var tillåtet hos LM eller är det så att det "bara" är deras hemsida som inte tillåter detta men att jag kan ringa in och boka det?

Oklart. Någon som ringt och provat? Jag bokade C all the way Mea.

Antingen har jag haft rejäl tur, eller så har du haft otur. Vi får nästan hoppas på det senare, även om det är trist för dig nu:( Hoppas inte att behöva krångla likt det du beskriver i framtiden...

Precis, krångel kan jag leva med och är generellt beredd att acceptera att det tar lite tid. Nu är jag bara livrädd att min funna bonusplats på något sätt "försvinner" dvs. bokningen släpps, och sen går den aldrig att hitta igen. Är inte flexibel på datum och hittat en kanonrouting.

Nu vill jag dubbelkolla:
Har jag missförstått när jag trodde att mixed cabin inte var tillåtet hos LM eller är det så att det "bara" är deras hemsida som inte tillåter detta men att jag kan ringa in och boka det?

Hittils ingen har lyckat att boka mixed kabinklasser (inkl. mig) via telefonbokning, utan att debiteras separat.
@jumbooze ska testa sin tur och använda hans charm på max när han ringer till Aviancas spansktalande kundtjänst. :)
Vi väntar på uppdatering.

När jag är inne på fliken "Buy miles" Finns en liten bumper som säger "2 for 1" men när jag fyller i
Buy miles: 1000
Så står det nedanför "miles after purchase" = 1000

Blev jag medlem för sent för att kunna ta del av 100% bonusen?

// henke12

När jag är inne på fliken "Buy miles" Finns en liten bumper som säger "2 for 1" men när jag fyller i

// henke12

Du måste varit medlem innan de släppte kampanjen, när blev du medlem?

// henke12

Låter tyvärr så. Bli medlem senast 7 april var reglerna denna gång.

Toppen