Hej, önskar att jag hade samma uppfattning, men så känns det inte just nu. Hemsidan gick inte att boka bonusresa med i måndag (för mig). Ringde istället, bokade bonusresa per telefon, gick väldigt smidigt. Ringde USA-numret. Fick bokningsnummer direkt, so far so good.
Men det gick inte att ta betalt för biljetterna då systemet var nere på nåt sätt. Så agenten lovade att någon från Lifemiles skullle ringa upp mig inom 24h för att ta betalt och biljettera. Ingen ringer upp, jag ringer tillbaka efter ~30h (igår em) och undrar vad som händer, de säger att de fortfarande inte kan billjettera, och att någon ringer upp inom 48h från bokningen, dvs. senast idag onsdag förmiddag. Ingen ringt upp ännu, jag börjar misströsta... Att maila tar några dagar att få svar på, så det verkar inte gå snabbare där (mailade i måndags morse, fick svar nyss, så ca 48h där). Suck.
Jag återkommer med rapport om hur detta slutar.