Kan det vara så att inrikes First class räknas som First class därför visar LifeMiles inte någon tillgänglighet? (mixad kabinklasser är ej tillåten)
Jag ser inte heller tillgänglighet at 2 Business class awardplatser mellan London LHR och New York JFK eller mellan Frankfurt och New York JFK. Detta är bekräftad även på ANA:s webbsida.
Däremot går det att hitta 2 Business class awardplatser på Brussels Airlines mellan Bryssel och New York JFK i början av september 2015. Se bifogad screenshot från ANA:s webbsida.
Visa bifogad bild 30196
Även med LOT Polish Airlines i mitten av september 2015.
Visa bifogad bild 30197
Ja, speciellt till Norra Asien dit priset sanktes till samma (40k one way) som till Sodra Asien. A andra sidan gick priset upp rejalt till Central Asia.Hmm, Australien var ju annars en "gynnad" zon för de senaste "enhancements" så det vore ju tråkigt om SQ inte funkar längre där.
Gör gärna en review! Har inte läst så mycket om LOT C!Tack @Dr. Miles ! Jag har nu bokat 2 biljetter i C med LOTs Dreamliner till JFK i Sep. Det blev ARN-WAW-JFK.
Tack igen för tipset!
Gör gärna en review! Har inte läst så mycket om LOT C!
Inrikes med United i USA på lifemiles räknas som business class då jag har kollat.Kan det vara så att inrikes First class räknas som First class därför visar LifeMiles inte någon tillgänglighet? (mixad kabinklasser är ej tillåten)
United har treklasskabin på vissa avgångar, kan det vara de avgångarna?Inrikes med United i USA på lifemiles räknas som business class då jag har kollat.