Senaste nytt

Avianca / Taca - LifeMiles

Jag fick ett mail om att man fick 500 LM om man "aktiverade" sitt konto med en händelse, så jag tittade på deras e-store, SAS webshop släng dig i väggen, här var det väldigt tydligt var jag klickade och pending listan, imponerande!!
+ massvis med butiker, så nu chansar jag på att min laddning av skype 10€ ska generera lite miles och + 500.

Verkligen smidig hantering för e-store. Kolla "My shopping history", varje klick får ett ID som följs upp. det är nästan man skulle tråla den efter handsprits deal...
Det låter som samma system som bmi:s webbshopping hade förut.

Ända sättet att få en förbättring är väl att rapportera till dem, så att de kan åtgärda dessa buggar. Annars kommer väl deras sökmotor fortsätta att vara bristfällig.

Buggarna leder ju också till att man kan boka resor i businessclass för 4.000T/R till t.e.x USA... Antar att det är därför folk inte klagar alltför mycket på att det finns andra fel:p

Buggarna leder ju också till att man kan boka resor i businessclass för 4.000T/R till t.e.x USA... Antar att det är därför folk inte klagar alltför mycket på att det finns andra fel:p

Det har du ju naturligtvis helt rätt i. Jag känner till att man kan resa billigt till Khabarovsk via Seoul, men att man kan flyga så billigt till USA och dessutom i businessclass är nytt för mig. Kan du dela med dig vad du tänker på och om det konkret går att boka? Shannon som du spårade om förut fungerade ju tydligen inte.

Det har du ju naturligtvis helt rätt i. Jag känner till att man kan resa billigt till Khabarovsk via Seoul, men att man kan flyga så billigt till USA och dessutom i businessclass är nytt för mig. Kan du dela med dig vad du tänker på och om det konkret går att boka? Shannon som du spårade om förut fungerade ju tydligen inte.

Nu gör det ^^. Testa att starta resan i Shannon och avsluta i Kiruna! :)

Man kan till viss del förstå att det uppstår problem baserat på lite mer komplexa geografiska grejer, men att det helt basala ska saknas är lite för mycket. Håller dock med om man man kanske inte ska ropa för högt om bristerna.

För de som är intresserad... Man kan boka SQ Business på 777-300ER (77W) med Lifemiles.

Kolla MEL-SIN Nov.13 SQ218 till exempel. Kanske på andra rutter också. Dela gärna om ni hittar nått bra :)

Toppen