Egentligen kostar det inte att avboka utan man betalar en bokningsavgift vid bokningstillfället som man inte får tillbaka vid avbokning.Ok tack. Hur är det då om jag bokar idag, de ändrar reglerna imorgon, och jag reser om en månad? Vilket regelverk gäller då, antar att det är vid bokningstillfället?
Hur är det nu. Jag har inte bokat något på över två och är lite ringrostig. Fortfarande helt gratis att avboka ren SAS award som man bokat online? Är sugen att hugga några helger när Toronto släpps som award. Men om det fortfarande är maskkrav etc vid avresa vill jag avboka.Kostar inget att avboka i dagsläget, men ryktas att det kan bli ändring på det.
Det kostar inget att avboka en SAS award-resa.Hur är det nu. Jag har inte bokat något på över två och är lite ringrostig. Fortfarande helt gratis att avboka ren SAS award som man bokat online? Är sugen att hugga några helger när Toronto släpps som award. Men om det fortfarande är maskkrav etc vid avresa vill jag avboka.
Tror du inte behöver boka, maskkravet kommer definitivt finnas kvar.Hur är det nu. Jag har inte bokat något på över två och är lite ringrostig. Fortfarande helt gratis att avboka ren SAS award som man bokat online? Är sugen att hugga några helger när Toronto släpps som award. Men om det fortfarande är maskkrav etc vid avresa vill jag avboka.