Senaste nytt

Avbokade bonusresor

Najk

Medlem
Under kvällen 28/2 kommer jag att avboka två Singapore Airlines F från Köpenhamn till Singapore, ut den 19 maj och hem den 26 maj. Hoppas någon annan får möjlighet njuta :)

Hade det varit retur 21:e hade jag slagit till direkt :) Hade gärna testat SQ F men har inte möjlighet till en veckas semester till.
Hoppas biljetterna kommer tillbaka och kommer någon till nytta.
 

Gummaron

Medlem
Jag kommer under dagen att avboka 2 platser i business på ARN-LAX 2019-06-27.

Om någon är intresserad av platserna så kan vi i PM bestämma en tid under dagen då jag släpper de. Ökar åtminstone chansen att knipa platserna om de går tillbaka till inventory.
 

Gummaron

Medlem
Jag kommer under dagen att avboka 2 platser i business på ARN-LAX 2019-06-27.

Om någon är intresserad av platserna så kan vi i PM bestämma en tid under dagen då jag släpper de. Ökar åtminstone chansen att knipa platserna om de går tillbaka till inventory.
Kan bidra med en datapunkt när det gäller avbokningen. Båda biljetterna gick direkt tillbaka till inventory och bokades snabbt på nytt av en medlem här på forumet.
 

nissefalk

Medlem
Jag har 2 platser i Business Class bokade med SAS den 1a November 2019 enkel väg Köpenhamn-San Fransisco som jag skall boka av, om någon tror de vill ha dom platserna så skicka PM så kanske vi kan koordinera när jag bokar av, man vet ju aldrig om de kommer direkt tillbaka förstås, och för klarhet, jag söker naturligtvis ingen kompensation för denna eventuella koordinering.

Bokade av denna igår, den verkade inte ha gått tillbaka , försökte boka den själv igen som en ToR men det gick inte så bra...
 
Toppen