Senaste nytt

Avbokade bonusresor

Har faktiskt en likadan bokning fast 31/5-3/6 som kanske ska avbokas om Fru P-L inte får semester. Stay tuned!
Ohh... Det vore väldigt intressant! Tanken är att kunna skicka över svärmor till sonens graduation, där resten av familjen redan är i USA och åker hem i samlad trupp 2/6.

Jag avbokade precis 2 personer med business-awardplatser Arlanda - Köpenhamn - Boston / Boston - Köpenhamn - Arlanda, 27 okt - 3 nov.

Verkar dock inte som att dessa platser (ännu?) går att boka på sas.se

Jag skulle uppskatta om det skrevs ut i forumet med en heads up eller vid avbokning och inte via PM så vi inte skapar sub-grupper.

För transparens så har jag ingen intention att boka denna resa.

Jag håller med, varför jag la till det om PM var för att jag får ett mail varje gång någon startar en ny konversation med mig. Var rädd att missa det pga av att jag under resor inte läser forumet konstant.

Edit: en Ping (namntagg) i inlägget skulle dock även det fungera :)

Jag kommer mest troligt att boka av CPH-SIN i first med SQ på onsdag morgon. 2 platser är bokade.
Även SIN-MLE för 2 i ekonomi kommer att avbokas då. Utresa 17/10 och hemresa 26/10 CPH-SIN-CPH
och SIN-MLE är den 18/10.

Jag kommer mest troligt att boka av CPH-SIN i first med SQ på onsdag morgon. 2 platser är bokade.
Även SIN-MLE för 2 i ekonomi kommer att avbokas då. Utresa 17/10 och hemresa 26/10 CPH-SIN-CPH
och SIN-MLE är den 18/10.
Alltså CPH-SIN 17/10?
Pinga gärna mig om du gör det. Ska försöka dra med brorsan då.

Om det är någon som innehar en businessplats ARN-ORD 27/10 och tänker avboka den, vore jag tacksam för en ping. Alt om ngn vill byta min som jag har den 25/10

Vi är ett sällskap på 5 personer som är utspridda på 3 olika dagar att flyga dit. Svårt med awardsplatser på samma flight. Tyvärr.

Om det är någon som innehar en businessplats ARN-ORD 27/10 och tänker avboka den, vore jag tacksam för en ping. Alt om ngn vill byta min som jag har den 25/10

Vi är ett sällskap på 5 personer som är utspridda på 3 olika dagar att flyga dit. Svårt med awardsplatser på samma flight. Tyvärr.
Jag lyckades fixa 5 platser hem på samma plan från New York i början av juni genom att kolla när det är ca: 120 dagar kvar till avresa, så det finns fortfarande en möjlighet. :)

Toppen