Senaste nytt

At Six - Värt vad det kostar?

valln

Medlem
Det var inte så mycket att frukosten var dålig. Det var i det stora hela en bra frukost. Men det är även en vanlig Strawberry frukost. Det var bara att med lite ansträngning (osten och brödet som är stommen i ett Skandinavisk frukost) kunde har varit ett snäpp bättre än en vanlig Comfort Hotel frukost. Brödet behövde inte vara hembakad, de kunde har tagit in från Fabrique till exempel. Nu var det exakt som bake off som en Comfort. Jag förstår att de vill reducera antal leverantörer men det känns som det här var fel sätt att spara några slanter, särskilt när frukosten ingår inte rumpriset vid en normal bokning via Strawberrys app eller hemsida.
Nja, min erfarenhet av Clarion är att det ofta är bake-off i alla fall som jag förstår det.
 

mrestes

Medlem
Edit: Jag förstår hur man kan tänka ibland men lika många tänker tvärt om...

Hembakat på hotel är det vad jag tänker så är det bakoff-bakat?
En sådan, dåligt gräddad, är inte god.
På At Six skryter de att de har eget bageri. Och på en bakverk stod det hembakade kardemummabullar. Ordet hembakat syntes inte på något annat. Men jag tror att en limpa kan ha varit hembakat, dvs inte bake off. Allt annat verkade vara exakt samma märke och sort av bake som på Comfort Hotellen.
Som tidigare nämnts, inte dåligt men inte vad jag förväntar mig när frukosten ingår inte i rummet och kostar över 300 kr tror jag.
 
På At Six skryter de att de har eget bageri. Och på en bakverk stod det hembakade kardemummabullar. Ordet hembakat syntes inte på något annat. Men jag tror att en limpa kan ha varit hembakat, dvs inte bake off. Allt annat verkade vara exakt samma märke och sort av bake som på Comfort Hotellen.
Som tidigare nämnts, inte dåligt men inte vad jag förväntar mig när frukosten ingår inte i rummet och kostar över 300 kr tror jag.
Dom har egen bagare på At six...
 

mrestes

Medlem
Lite imponerad. Blev kontaktad av At Six via epost efter jag svarade på en enkät om mitt vistelse. Jag hade gett de både ris och ros, som jag gjorde här. Det tackade och bad om ursäkt för situationen i restaurang angående vegetarisk/vegansk mat. Lovade fixar det och höll med att det var tokigt. Lovade även en kompensation vid nästa vistelse.

Jag hade inte bett om någon återkoppling och inte heller hade jag förväntat det. Känns som om hotellet vill verkligen lyssna på kunderna och bättra sig.
 
Toppen