Senaste nytt

Artikel: Video: BusinessClass.se tvåårsfest

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu när ni har nämnt dessa "eh" så är det givetvis så att man sitter och lyssnar på dom. Det stör dock inte mig jättemycket då jag själv missbrukar "eh" stup i kvarten.

Jag funderar dock över ljudet. Är det mina högtalare det är fel på för det verkar vara någon sorts rundgång som irriterar lite smått bara..
 

ACervin

Medlem
Bra att ni lägger ut mötet. Dels för att förstå vad som är på gång. Dels för att man som medlem är nyfiken på personerna bakom siten. Trots flitigt resande har jag bara träffat en BC medlem (Rustscheff i SFO). Uppskattar transparensen, som även avspeglar sig i att ni tagit upp problemen de senaste dagarna med attacken mot siten. Någre eehh hörde jag aldrig.
 
Bra att ni lägger ut mötet. Dels för att förstå vad som är på gång. Dels för att man som medlem är nyfiken på personerna bakom siten. Trots flitigt resande har jag bara träffat en BC medlem (Rustscheff i SFO). Uppskattar transparensen, som även avspeglar sig i att ni tagit upp problemen de senaste dagarna med attacken mot siten. Någre eehh hörde jag aldrig.

Jag har bara mött på två, JensE och Senator.
Kul att man får chansen att se mötet i efterhand hur som helst. :)
 
Last edited:

Flood

Medlem
Så, nu har jag sett hela filmen. Bra som sagt att få hela bilden om vad som är på gång och om hur siten förändras och jättekul att se hur det rör sig framåt. Det här kommer att bli bra!
 
Rundgången försvann efter 15 minuter och nu har även jag sett klart hela. Kanon!

Vem vann Business biljetterna med Air France/KLM och VIP upplevelsen på Arlanda/Landvetter? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen