Senaste nytt

Artikel: Test av Yotel, Amsterdam Schiphol Flygplats, Holland

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar Yotel. Det är mysigt och väcker positiva minnen av nattågsresor i första klass. (Fast på Yotel har man till skillnad från tåget ett vettigt badrum.)

Oh ser trevligt ut, är det att anta att det vid Times Square har en likadan planlösning? Skulle ju vara ett alternativ för nästa NYC resa då man ändå sällan är på rummet :)

jag har bott på Yotel NYC 42nd/10th om jag inte missminner mig. Rummen är små, sängen fungerar som soffa efter att man fällt ihop den elektriskt.
men det är ett fräsht hotel som jag kan rekomendera. god mat.

Nu hann ju Jacob före, men NYC-hotellet har alltså en annan planlösning. Det är lite synd, för i just NYC behöver ju priserna pressas rejält.

Roligt med dessa kapselhotell, men föredrar mellantinget som Tune Hotels erbjuder i Storbritannien och Asien (snart även Australien). Bra sängar, bra dusch och 8.7kvm som standard. Är verkligen en hotellkedja som jag kan tänka mig nyttja om de expanderar.....och ett bonusprogram vore välkommet. Är inte alls lika allergisk mot lågprishotell som lågprisflyg: Värdesätter rent och modernt långt över spatiösa utrymmen när jag flyger själv...

PS. Trevligt test Jacob! :)

Jag har besökt YOTEL på LHR T4. F.d. Continental numera United flyger fortfarande mellan EWR och IAH till LHR T4, och använder YOTEL som "Arrivals Lounge". Mycket trevligt att få testa och ta en dusch efter en lång resa.

Ahh, flashbacks från det ljuva 80-talet och kylbåtarna man jobbade på då...:)
Ena hytten hade över koj och den andra under koj, dock fick man dela dusch/wc med 5 andra så detta är "lyxigare".

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen