Senaste nytt

Artikel: SAS sista MD-80 hamnar troligen på museum

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
Jag har varit snäll hela tiden sedan det var BA eventet. Kommer man med även denna gång? Aj, Aj det är ju fredagen den 13:e idag,
 

agehall

Medlem
Jo! Han får gärna komma in efter lunch, för jag sitter i möte hela förmiddagen, så jag har svårt att göra reload. Dessutom börjar min R-knapp bli lite utsliten nu.
 
Nu börjar min F5-tangent att bli lite sliten, hoppas inte Björn är sen till jobbet idag :)

Björn? :D

Vi kommer inte biljettera idag så ni behöver inte vara stressade över det - vi kommer publicera våra nio paket, vad dom innehåller och priser. Svaret från banken angående kreditkorts-systemet är att det levereras nästa vecka, då går vi vidare med bokning/biljettering.
 

telelina

Medlem
Björn? :D

Vi kommer inte biljettera idag så ni behöver inte vara stressade över det - vi kommer publicera våra nio paket, vad dom innehåller och priser. Svaret från banken angående kreditkorts-systemet är att det levereras nästa vecka, då går vi vidare med bokning/biljettering.

Kommer det fortfarande stt vara möjligt att betala med PayPal? Så slipper jag ha med mig bankdosan. Med min bank går det inte att göra internetköp utan dosa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen