Senaste nytt

Artikel: SAS sista MD-80 hamnar troligen på museum

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag håller på att fintrimma programmet, vill att "First Class" paketet ska bli rejält mycket vassare än det vanliga paketet.

Mitt mål är att gå ut med paketen nästa vecka - det ser ut att bli åtta olika paket från tre olika startpunkter (ARN/OSL/CPH) och med olika alternativ. Alla paket har möjlighet att lägga till "30 minuter Private Jet Tour" i Oslo.

Ett av paketen vänder sig till våra vänner på BusinessClass.no som kommer från Oslo, dom kommer kunna vara med på lanseringsfesten med möjlighet att säga hej till "last MD-80" på plattan och möjlighet att åka Private Jet osv.
 

jth

Medlem
Om situationen kräver kan vi inte garantera cockpit besök och/eller jumpseat hur gärna vi än vill göra det. Gissar att rätt många skulle vilja sitta på jumpseat på allra sista landningen för detta plan :)

Om inte annat skulle viktfördelningen bli väldigt ofördelaktig om alla first-class passagerarna stod och trängdes i cockpit när det är dags att landa, det är ju en operativ faktor att beakta!
 
På fredag blir allt klart och då går vi ut med hela programmet.

Vi kommer erbjuda 50 platser på BC001 CPH-OSL för den som själv bokat poängbiljetter eller egna flighter utöver våra egna paket. Priset är 2095kr och inkluderar fri bar och full SAS Business Class måltid samt något som visar att du flög sista flighten (mer info kommer på fredag).

Incheckning görs på Kastrup där vi har dedicerade check-in counters och du kommer se BC 001 Last flight of the MD-80 på storbildsskärmarna :)
 

FF#1

Medlem
Har för mig att jag har sett ett utkast, men hur ser timingen ut?
Om man vill ta sig "hem" från OSL, när är vi klara där?
 
Har för mig att jag har sett ett utkast, men hur ser timingen ut?
Om man vill ta sig "hem" från OSL, när är vi klara där?

Om du bokar våra paket ingår allt inklusive returflight 18:20 till Stockholm alternativt 18:40 till Köpenhamn.

Longhaul business class eller SAS Plus-varianten? :)

Detta är "traditionell" Business Class måltid så som det var förr inom Europa. Det är en kort flight så det går inte att köra hur mycket som helst, vi kommer inte hinna äta upp maten :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen