Magino
Medlem
Det bör ju vara rätt bra avstånd med tanke på att man går från 2-2-2 till 1-2-1?
Fast ska man vara helt ärliga går de inte från 2-2-2 till 1-2-1, det är nästan så att man går över till 2-4-2.
Det bör ju vara rätt bra avstånd med tanke på att man går från 2-2-2 till 1-2-1?
Har SAS några planer på att förnya bordsservisen i samband med introduktionen av de nya stolarna? Tycker att besticken och tallrikarna känns väldigt gamla och omoderna.
”En fantastisk upplevelse för kunden – bästa Business Class inom Europa” det mina vänner innebär att preflight drickat också kommer tillbakaFinns väl inget trevligare än att zippa på ett glas skumpa som start på semestern
![]()
SAS Plus menar du?![]()
Fast ska man vara helt ärliga går de inte från 2-2-2 till 1-2-1, det är nästan så att man går över till 2-4-2.
Varmt välkommen falconeye! Med det resemönstret bör du kunna bidra en hel del på BusinessClass.Ny i forumet men ej ny i luften då jag rest jorden runt i snart 20år i jobbet
så jag säger välkommen till mig själv!
Ingen vet än. Första leveransen är väl schemalagd/tänkt till mitten av 2014.Vilket plan är bäst att flyga med. Detta är Boeing DreamLiner 787?
Så där ja, det var mina funderingar och små rykten, någon annan?