Senaste nytt

Artikel: SAS beställer Airbus A350 till långlinjeflottan

Oj! 1-2-1!!! Ser väldigt bra ut. Nya stolar och ny ombordmiljö. Detta blir verkligen ett lyft för SAS långdistansprodukt.

Så det blir samma modell som bl a på :
  • Alitalia Airbus A330
  • Asiana Beoing 777-200ER (Quadra Smartium)
  • Etihad Airways
  • THAI A380 / Boeing 777-300ER

Det där är pressbilder från Airbus för A350, sa han att det är de stolarna de ska ha i A340?
.
e21231f8a1.jpg

http://www.airbus.com/aircraftfamilies/passengeraircraft/a350xwbfamily/a350-900/performance/

Missförstår jag någonting här? Stolarna på bilden är väl bara ett koncept och inte fastställd design eller finns det fler bilder än den i artikeln?

Om det inte är de stolarna på bilden kan man kanske tänka sig att de nya stolarna kommer att vara liknande de som finns hos LH eller LX för att "dressa bruden" inför framtiden... Eller kanske stolar motsvarande AYs... Spekulera går alltid! :D

Så det blir samma modell som bl a på :
  • Alitalia Airbus A330
  • Asiana Beoing 777-200ER (Quadra Smartium)
  • Etihad Airways
  • THAI A380 / Boeing 777-300ER

Jag vet inte vad du menar med modell, men det är i alla fall inte samma tillverkare
Alitalia Airbus A330 har Sogerma Solstys samma som Iberia

Jag vet inte vad du menar med modell, men det är i alla fall inte samma tillverkare
Alitalia Airbus A330 har Sogerma Solstys samma som Iberia

Tror du förstår mycket väl vad han menar. Även fast det inte är samma tillverkare så är det samma layout på stolarna och de påminner väldigt mycket om varandra. Även ANA använder sig av denna typ.

Toppen