Senaste nytt

Artikel: Nu går det att köpa biljetter med Norwegian till New York & Bangkok, från SEK 2163

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min gräns går vid 2500 SEK (om jag någon gång åker ToR)
Många alliansbolag erbjuder 4000 SEK ToR (vid reor) och då med en del miles, plus allt annat som ingår.

Förresten, är det sant att man kan ändra sin biljett på Norwegian även fast den är lägsta möjliga klass?
Dvs, jag har en biljett värd 1160 SEK (från JFK till ARN)

Om jag inte vill åka, kan jag exempelvis betala 250 SEK och ändra den biljetten till ARN-LLA ToR?
Har för mig att jag läste mig till det men är ej säker.
Bra flexibilitet om så är fallet!

Jag förstod inte heller detta med flexibiliteten... Verkar konstigt om flexibiliteten är bättre än på reguljära bolag, men jag gjorde samma tolkning som dig.

Jag har använt flygplans toalett 1 gång i hela mitt liv, alla flygningar.
Då hade jag ordentlig magkatarr och fanns inte mycket till val just då.
Brukar tycka det är ofräscht så luftar alltid blåsan på flygplatsen innan ombordstigning. :)

Angående priserna på Norwegian är det ju enkel biljetterna som jag ser som bäst, det har inte funnits något bra alternativ på senare tid om man vill åka enkel väg till/från New York därför är detta mycket välkommet! :cool:
Alltså, perfekt när man vill åka Award One Way.

Last edited:
Vet inte om detta redan postats på sidan, jag har varit aningen mindre aktiv senaste veckorna...

Postar ändå: Affärsresenärerna kluvna till Norwegians långflygningar | Travel Report

Länken visar resultatet av en enkätundersökning där affärsresenärer reflekterar om LCC på Long haul.

Tyvärr speglar den dock inte riktigt deras vilja att göra det, utan hur troligt det är...
Alltså tänker respondenterna "min snåla j**vla chef kommer säkert sätta mig på DY-flyg även till USA :mad:" ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen