Senaste nytt

Artikel: Menzies Business Lounge, Stockholm Arlanda Terminal 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Menzies lounge bredvid SAS loungen är precis lika trist som Menzies lounge som finns innan passkontrollen till F-piren. Ingen som helst glamour. Hur svårt (dyrt) kan det vara att slänga ut den där "bag-in-box" kranen och ha lite vettiga viner på flaska?

Nu vet jag inte hur SAS loungen är, kanske den är bättre då ARN är en "hemmaflygplats"?

SAS-loungerna är definitivt mycket bättre på ARN. Är det inte så att de flesta fritt drivna lounger i världen är trista och sämre än flygbolagens egna?? Fattar inte riktigt varför.

Var ett tag sedan jag var på denna lounge. Hörde rykten att de numera tagit bort vin & öl från utbudet och bara har alkoholfritt. Stämmer det :confused:

Har aldrig sett en alkoholfri lounge, kan det stämma?

Jag frågade Menzies disk i T5 på Arlanda och de sa att den ena av loungerna var det. Men hon verkade dock lite svävande på svaret.
Jo Malmö Aviation lounge på Bromma och Malmö är torra :p

Mina erfarenheter sett ur dryckes och förtärings synpunkt är att Menzies Executive lounge (mot F piren) på Arlanda är bättre än SAS Business lounge, medans Scandinavian Lounge kanske vinner helhetsmässigt, nu var det säkert 3 år sedan jag var där inne sist när jag reste på F klass biljett.

Någon som vet om det finns någon form av frukost i denna lounge vid 7-tiden på morgonen? Och fungerar ölmaskinen så tidigt? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen