Senaste nytt

Artikel: Menzies Business Lounge, Stockholm Arlanda Terminal 5

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lennw

Medlem
Menzies lounge bredvid SAS loungen är precis lika trist som Menzies lounge som finns innan passkontrollen till F-piren. Ingen som helst glamour. Hur svårt (dyrt) kan det vara att slänga ut den där "bag-in-box" kranen och ha lite vettiga viner på flaska?

Nu vet jag inte hur SAS loungen är, kanske den är bättre då ARN är en "hemmaflygplats"?
 

Roger J

Medlem
SAS-loungerna är definitivt mycket bättre på ARN. Är det inte så att de flesta fritt drivna lounger i världen är trista och sämre än flygbolagens egna?? Fattar inte riktigt varför.
 

matte

Ny medlem
Var ett tag sedan jag var på denna lounge. Hörde rykten att de numera tagit bort vin & öl från utbudet och bara har alkoholfritt. Stämmer det :confused:
 

matte

Ny medlem
Har aldrig sett en alkoholfri lounge, kan det stämma?

Jag frågade Menzies disk i T5 på Arlanda och de sa att den ena av loungerna var det. Men hon verkade dock lite svävande på svaret.
Jo Malmö Aviation lounge på Bromma och Malmö är torra :p
 

Sakoz

Medlem
Mina erfarenheter sett ur dryckes och förtärings synpunkt är att Menzies Executive lounge (mot F piren) på Arlanda är bättre än SAS Business lounge, medans Scandinavian Lounge kanske vinner helhetsmässigt, nu var det säkert 3 år sedan jag var där inne sist när jag reste på F klass biljett.
 

Gus

Medlem
Någon som vet om det finns någon form av frukost i denna lounge vid 7-tiden på morgonen? Och fungerar ölmaskinen så tidigt? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen