Senaste nytt

Artikel: Fira BusinessClass.se två år med oss!

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag kommer med sl 676 på onsdag och reser på upper deck. Skriver detta inlägg från upper deck, då det är fri wifi ombord. Ganska bekvämt. Dock sämre med loungetillgång och servering ombord. Ingen pommery direkt.

Ha Ha det var roligt, finns det piller för att bli så rolig? Själv kommer jag med 4:ans buss

Last edited:
I all välmening, och med risk för att bli gnällig/tjatig, är det bara jag som fortfarande inte fått någon biljett per mail? Lite rädd att stå där om en vecka utan biljett och bli nobbad i dörren..

Nej, ingen har fått någon direkt biljett. Jag har tidigare lovat att det skulle komma under denna vecka (dvs när även de sista biljetterna har sålts), och senast jag tittade var det torsdag. :)

Nu skriver jag detta i fetstil: Har ni bokat och betalat. Oroa er inte.

Tack för mejlet! Men nu är det bara drygt 5 timmar kvar av denna vecka och jag har inte fått någon E-biljett. Är den nödvändig för att komma in? Eller räcker det att man kan legitimera sig?

Alltså, du fick mailet. Det räcker (och ifall någon nu skulle fråga efter en biljett på onsdag, vilket ingen kommer göra eftersom vi kör enligt e-ticket principen, så har du ett mail som man skulle kunna kalla för e-ticket om man vill). :)

Liksom man sällan behöver visa någon e-ticket när man flyger, behöver man sällan visa e-ticket för BC.se events.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen