Senaste nytt

Artikel: Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har anmäld mig samt köpt en SAS Plus biljetten på avgång SK403. Jag kommer stanna i CPH till söndag så hänger inte med andra tillbaka till ARN. Valde seat 6A om du vill sitta bredvid mig. Det blev bokningsklass B för mig.
 

NotRyan

Medlem
Om det fortsätter så här så kanske man får se 2 st MD, SK403 och SK9403, stå bredvid varandra på ARN den 26 oktober med destination CPH :)

Jag sitter på 3C för övrigt...

Mvh
/NotRyan
 
Last edited:

Ubbe

Medlem
Är det fullt på hotell 11? Inte vad jag ser... Kunde slöboka 4 rum men fullföljde inte.
 

MarcusC

Medlem
Det går en flight 8.10 från GOT så den bör funka för oss Gotare...som får plats på denna eftertraktade MD kärra till CPH...jag funderar dock om man inte skulle åka kvällen innan eventuellt till STO...
 

David

Medlem
Anmäld från ARN, men visst är vi ett gäng från GOT också, eller vad säger t.ex. ni @David och @Johannes ??

Det går en flight 8.10 från GOT så den bör funka för oss Gotare...som får plats på denna eftertraktade MD kärra till CPH...jag funderar dock om man inte skulle åka kvällen innan eventuellt till STO...

Också anmäld från ARN. Jag är dock inte helt främmande till en övernattning i Stockholm innan MD-aktiviteten. Övernattning lör-sön i Köpenhamn eller Stockholm får vi väl se...
 
Nu är det 94st på intresseanmälan. Vi borde göra något direkt efter flighten - transport in till Stockholm och Monks? Om vi är 50st så blir det ju ett rejält gäng :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen