Senaste nytt

Artikel: BusinessClass.se storsatsar inför framtiden

Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Jag har fortfarande lite svårt att förstå hur allt kommer att fungera, men jag tycker idéerna lät riktigt spännande och det kommer nog bara att bli bättre och bättre! Bra jobbat!
 

Swisser

Medlem
Det välkomnas verkligen. Det finns redan så många inlägg och trådar, så det kommer att blir jättebra när det blir mer lättsökt. Idag känns det ibland som man letar efter nålen i höstacken. Ofta är man under tidspress och hinner inte leta efter det inlägg, man vet att ska finnas någonstans i forumet.
 

Jacob

Medlem
Kul att se så många positiva kommentarer och reaktioner. Det är en spännande tid vi har framöver.

Jag har fortfarande lite svårt att förstå hur allt kommer att fungera, men jag tycker idéerna lät riktigt spännande och det kommer nog bara att bli bättre och bättre! Bra jobbat!
Det nya sajten innehåller en helt annan komplexitet än vi någonsin haft tidigare. Det är databaser, olika artikeltyper, indexsidor, taxonomier m.m. som länkas ihop, en rejäl skillnad mot vad vi har nu. Det kanske knepigaste har varit att sätta grundstrukturen, bara allt fungerar som det är tänkt finns det många möjligheter att utöka med fler funktioner.

Alla cirka 800 artiklar är nu konverterade och överförda till nya plattformen och jag har själv suttit och gått igenom samtliga en efter en. Men väl dessa var inne i nya systemet på ett korrekt sätt öppnade det upp för en hel del roliga saker.

Jag tror den nya funktionalitet behöver ses och testas först, den är svår att visa upp och ge rättvisa med några screenshots. Men vi kommer som sagt ta en bit i taget så det både finns tid att ge en introduktion och svara på frågor. Givetvis är vi också tacksamma för all feedback.
 

agehall

Medlem
Ja, det är helt omöjligt att avgöra om det är bra eller dåligt från det vi har sett änsålänge. Men, nuvarande site är inte bra och jag går väldigt sällan utanför forumet. Jag har en känsla av att det kommer att ändras. Det är ju svårt att inte göra siten bättre liksom...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen