rvarttinen
Medlem
... Jag ser BC lite som mitt digtala fikarum där man kan diskutera med likasinnade..
Bra liknelse ..!.
... Jag ser BC lite som mitt digtala fikarum där man kan diskutera med likasinnade..
Jag vet inte vad andra tycker, men självklart ser jag BC som något mer än bara ett forum. Dock blir det väldigt lätt att man identifierar sig med forumet eftersom det är där vi som medlemmar samtalar med varandra. Jag ser BC lite som mitt digtala fikarum där man kan diskutera med likasinnade. Det är nog nästan omöjligt att få oss medlemmar att inte, lite slentrianmässigt, identifiera sig med "forumet".
Och Åse Seijerstads rapport från Irakkriget: Det har varit en rolig natt här i Beirut...Ja, t ex att spisa frukost i Danmark är inte samma sak som i Sverige.![]()
Jo, det är det faktiskt...
First comment.. See that certain people have problem reading Norwegian, therefore this in English.
Note: This is my personal opinion.
Having a web page in Norwegian is totally waisted!
Why?
Most Norwegians have no problem understanding Swedish. (It's harder the other way.) Would rather recommend that you make some understanding that the great busines.com SE exist as it's not really know among travelers from Norway. Make some efforts in marketing, That’s what’s needed only. I am on this web site daily. Love it