Det här kräver ju lite mer förklaring, Turbulens? Ingen starksprit på planet? Inte någon riktig businesstol?Jag flög till Sveg med mellanlandning i Mora. Det gör jag aldrig någonsin om. Trodde jag skulle dö typ.
Inte så dramatiskt som det låter kanske. Första gången i ett sånt pytteplan och det var turbulent som fasiken vid start och landning. Och eftersom det mellanlandades så behövde jag uppleva det fler gånger än jag ville. Det var dessutom väldigt trångt och klaustrofobiskt.Det här kräver ju lite mer förklaring, Turbulens? Ingen starksprit på planet? Inte någon riktig businesstol?
Ser ju toppen ut för någon med lite flygintresse!Ska definitivt ta en tur. Sen. Efter Coronaröran om det finns något flygbolag kvar.
Oj, det låter ju inte som en rolig upplevelse.Inte så dramatiskt som det låter kanske. Första gången i ett sånt pytteplan och det var turbulent som fasiken vid start och landning. Och eftersom det mellanlandades så behövde jag uppleva det fler gånger än jag ville. Det var dessutom väldigt trångt och klaustrofobiskt.
Mannen över gången förbarmade sig och lånade ut sin tidning när han såg hur vita mina knogar var och pratade med mig så gott det gick med oljudet runt.
Så nej, det var nog sista gången jag flög till Sveg!![]()
Ja personligen gillar jag dessa småkärror. Har flugit som enda passagerare någon gång NRK-ARN. Rätt märklig känsla...Ser ju toppen ut för någon med lite flygintresse!![]()
Nej men det varierar såklart. Jag gillar inte allt för trånga utrymmen som det är, och den unga piloten i t-shirt, shorts och gympadojor stärkte inte min trygghetskänsla. Inte heller blev det bättre när planet inte kunde köra rakt på banan utan nosen svängde fram och tillbaka, och vi hamnade bakom ett jätteplanet i kön på Arlanda så man blev påmind om hur liten man var hela tiden.Det ska nog inte vara någon fara: Här är flygbolagen som får statligt stöd - Travel News
Oj, det låter ju inte som en rolig upplevelse.
Vi hade ingen turbulent resa, men jag har nog aldrig känt mig så säker som jag gjorde i det lilla planet.
Men trångt kan kan hålla med dig om att det var.![]()