Dr. Miles
Expert
Står Roger J inte vid SAS Lounge på T5 i väntan på ombokning?Så... någon BC:are med Guldstatus som också sitter fast på Arlanda och kan gästa in mig på loungen?
/LinuxSam
Står Roger J inte vid SAS Lounge på T5 i väntan på ombokning?Så... någon BC:are med Guldstatus som också sitter fast på Arlanda och kan gästa in mig på loungen?
/LinuxSam
Så... någon BC:are med Guldstatus som också sitter fast på Arlanda och kan gästa in mig på loungen?
/LinuxSam
Så... någon BC:are med Guldstatus som också sitter fast på Arlanda och kan gästa in mig på loungen?
/LinuxSam
Sitter och stirrar in i en vit vägg just nu i Stockholm. Jag skulle hoppa på tåget om jag var du.Sitter i Birmingham för avfärd mot CPH ocg sedan ARN efter att direktflyget till Stockholm ställdes in igår kväll... Har någon prognoser för hur vädret kommer se ut under eftermiddagen, ska jag räkna med att bli kvar på Kastrup?
I och med att du har ett ankommande boardingkort från long haul Business, så får du tillgång till Business Loungen på Arlanda.
Du har väl ett boardingkort inrikes? Säg bara att du ska till loungen så borde de släppa in dig.