Senaste nytt

Arlanda stängt för all flygtrafik 2012-12-05

Jag klev precis av Arlanda Express igen när min avgång SK157 mot gbg dök upp som inställd. Skönt att kontoret ligger bredvid stationen. Sitter nu i en telefonkö hos SAS så får vi se vilka möjligheter som finns framöver...

/Christian

Och nu är mitt flyg också inställt.

Får väl knalla ner till SAS-disken och höra hur vi gör. Undrar om reseförsäkringen täcker hotell om jag får åka upp imorgon istället.

/LinuxSam

Och nu är mitt flyg också inställt.

Får väl knalla ner till SAS-disken och höra hur vi gör. Undrar om reseförsäkringen täcker hotell om jag får åka upp imorgon istället.

/LinuxSam
Om det var jag skulle jag boka hotellet med fri avboknings room rate och sedan gå till SAS disk.

Mitt flyg från Chicago var nog ett av de sista som landade...

/LinuxSam

Ser ut så, från Swedavia

07:50 Chicago SK946 LH6279 UA6960 Landat 07:35
08:00 Oslo SK846 5 SCANDINAVIAN SAS Landat 08:30
08:40 St Petersburg FV285 SU4942 SK6105 5 ROSSIYA-RUSSIAN AIRLINES Landat 09:15

Nej, det är faktiskt tvärt om. Inga plan landar men några lyfter.

/LinuxSam

Vad jag förstår så har det landat lite plan på morgonen.... hur har du annars landat själv? ;)

Kön för att diskutera ombokning i SAS-loungen (T5) är ut genom ingången och ner för spiraltrappan bredvid hissarna. En person jobbar med detta i loungereceptionen...

Kön för att diskutera ombokning i SAS-loungen (T5) är ut genom ingången och ner för spiraltrappan bredvid hissarna. En person jobbar med detta i loungereceptionen...
Är det inte enklare att ringa till SAS kontor i Bangkok? (Tokyo/Beijing/Shanghai kontor är stängda för dagen)

Toppen