Senaste nytt

Arlanda kan vara den sämsta flygplatsen i "moderna Europa"

Det där arrangemanget är säkert inte alls optimalt p.g.a. höjdskillnaden - intressant att se de som var på väg ner för slänten på slutet - och en del "sällanresenärer" är väl störda över att trafikarrangemang på Arlanda ändras fram och tillbaka p.g.a. byggen så man aldrig vet om busshållplatser, taxi och avlämningsplatser finns på samma ställen som förra besöket. Men "trängas" och "fullständigt jävla kaos" när hans egna 360°-filmande visar att det det är folktomt åt de flesta håll, gott om plats på trottoarerna, inga bilköer, inget ilsket tutande, inga som grälar för att de inte kommer fram med sina bagagevagnar... o_O

Jag vet inte om jag håller med om hans beskrivning men det ligger ju ändå något i det. Jämför den gropen med ”kiss & fly” på CPH, sjukt mycket smidigare att droppa någon på CPH

Hur många resenärer som kommer till Stockholm första gången ska bli hämtade där? De flesta lär ta AEX eller Flygbuss snarare än att ha någon privat chaufför som kommer och hämtar.

Var inte denna person ute och svingade för typ 1-2 år sedan också?

Var precis på LAX och blev upphämtad/lämnad. ARN är ett himmelrike jämfört med LAX.
de utlandsvänner jag hämtat där tycker även dem det har varit mycket smidigt.

Toppen